به گزارش ایرنا، سرهنگ سید علی اصغر نورایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایش رژه نیروهای مسلح و بسیج در سه بخش نیروهای نظامی، بسیج و رژه موتورسواران، برگزاری نشست بصیرتی و غبار روبی گلزار شهدا از عمده‌ترین این برنامه‌هاست.
وی گفت: همایش پیاده روی خانواده، اعزام بسیجیان به اردوی جهادی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری رقابتهای ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس در گچساران اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه گچساران گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و افزود: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با بصیرت الهی و پیروی از فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و افتخار بزرگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
وی با بیان اینکه عزت و اقتدار اکنون ایران اسلامی مرهون هشت سال دفاع مقدس است، گفت: دفاع مقدس کشور ایران را در تمامی عرصه‌ها بیمه کرده و از بارزترین موفقیت‌ها و نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی است.
نورایی بیان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با ایثار جان خود از دین و خاک میهن دفاع کردند و ما باید امروز قدردان آنها باشیم.
وی ابراز کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما توانستیم» است و هدف عمده نیز بیان و ارائه دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی است.
نورایی تصریح کرد: میزبان اصلی برنامه‌های هفته دفاع مقدس مردم هستند زیرا نقش آفرینان این حماسه عظیم خود آنان بودند.
تقدیم 320 شهید گلگون کفن و صدها جانباز و آزاده سرافراز گچساران در جنگ تحمیلی برای دفاع از کیان اسلامی این سرزمین نمونه‌های بارز نقش مردم این شهرستان در جنگ تحمیلی است.
هفته دفاع مقدس از روز 31 شهریور ماه آغاز و تا 7 مهرماه ادامه خواهد داشت.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.