جلال پوران فرد سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این صاعقه زدگی در ساعت ۱۸ و ۲۹ دقیقه امروز، ۲۷ شهریور ماه سال جاری به مرکز اورژانس گزارش شده بود.
وی افزود: مرد ۴۰ ساله بر اثر صاعقه زدگی در روستای چین در بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد جان خود را از دست داده بود.
پوران فرد بیان کرد: با اعلام این خبر بلافاصله اورژانس لوداب به محل اعزام شد.
وی عنوان کرد: فرد صاعقه زده به درمانگاه لوداب انتقال داده شده بود اما پیش از رسیدن کارکنان بر بالین وی، این فرد جان خود را از دست داده بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد پیش از این گفته بود که با تحلیل و بررسی آخرین مدل‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از بعد از ظهر دوشنبه 26 شهریور 97 بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می‌شد.
ولی بهره مند افزود: بارش پراکنده و رگباری باران در مناطق کوهستانی و سردسیری و رگبار در مناطق گرمسیری این استان تا آخر هفته نیز پیش بینی می‌شود.
کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود 16 هزار و 249 کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

** 3 تصادف در کهگیلویه و بویراحمد 17 مصدوم داشت
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه سانحه رانندگی طی عصر روز سه شنبه در این استان، 17 مصدوم برجا گذاشت.
جلال پوران فرد افزود: این تصادفات شامل برخورد خودروی سمند با وانت بار در محور یاسوج به بابامیدان، تصادف خودروی پژو 405 با تیر برق در محور یاسوج به اصفهان و برخورد پیکان با پژو در محور یاسوج به شیراز بوده است.
وی بیان کرد: از مجموع مصدومان هر سه تصادف سه نفر در محل حادثه درمان سرپایی شد و یک مصدوم توسط هلال احمر و 13 مصدوم دیگر توسط اکیپ‌های اورژانس 115 به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد در پنج سال گذشته بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.