مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پروژه برق در شهرستان چرام این استان با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی گفت: 2 پروژه برق با اعتباری بیش از 662 میلیون تومان در شهرستان چرام به بهره‌برداری رسید.

وی افتتاح ساختمان بهره‌برداری برق ناحیه چرام با اعتبار 150 میلیون تومان را اولین پروژه افتتاحی دانست و اظهارداشت: عملیات اجرایی این پروژه از دی‌ماه سال گذشته و از محل منابع داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد به بهرهبرداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح فاز یک پروژه اصلاح شبکه برق روستاهای دلی باریک و خیمند بااعتباری معادل 512 میلیون تومان نیز خبرداد.

راهزادی گفت: طول خط شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف این پروژه چهار کیلومتر و 123 متر بوده و پنج دستگاه ترانسفورماتور نیز در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته است.

وی، تقویت و پایداری شبکه، کاهش خاموشی‌ها، جلوگیری از مهاجرت روستائیان و اصلاح شبکه‌های سیمی به کابلی را از مهم‌ترین فواید اجرای این پروژه برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان چرام از شهرستان‌های گرمسیری این استان محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 200 کیلومتر فاصله دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.