جلال پوران فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روز جمعه یک مورد سقوط از ارتفاع، 2 بیمار داخلی و یک مصدوم تصادفی با بالگرد امداد به بیمارستان های استان انتقال داده شدند.
پوران فرد بیان کرد: اولین پرواز برای بیماری با درد قفسه سینه و تنگی نفس بود که با تشخیص تکنسین‌ های اعزامی پایگاه ۱۱۵ روستای سادات امام زاده علی و نیاز فوری به خدمات پزشکی توسط بالگرد یاسوج به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت منتقل شد.
پوران فرد عنوان کرد: دومین پرواز برای مصدوم ترومایی سقوط از درخت گردو در روستای دلی رچ در بخش مارگون اتفاق افتاد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ساعت ۱۵ بلافاصله سومین پرواز بالگرد ۱۱۵ یاسوج در محور یاسوج به بابکان در منطقه تنگ آب‌شور برای بیمار قند خونی و کاهش سطح هوشیاری به پرواز درآمد که بدون اتلاف وقت و با توجه به نیاز اورژانسی هر 2 مصدوم را به بیمارستان امام سجاد(ع) انتقال دادند.
وی ابراز داشت: چهارمین پرواز بالگرد اورژانس یاسوج بلافاصله بعد از خاتمه سومین پرواز رقم خورد که در این حادثه تصادف 2 خوروی پراید با پاترول ۴ مصدوم در پی داشت و با توجه به وضعیت یکی از مصدومان از طرف اورژانس جاده ای سادات درخواست بالگرد شد.
پوران فرد بیان کرد: مصدوم بدحال به بیمارستان شهید بهشتی انتقال و وضعیت عمومی وی خوب گزارش شده است.
فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با 45 پایگاه و 285 نیروی ستادی و عملیاتی در سطح استان فعالیت می‌کند.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 1395 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.