به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز سه شنبه در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این استان در زمینه میزان پرداخت تسهیلات ازدواج از ابتدای امسال تاکنون از متوسط کشوری عقب تر است.
وی افزود: باید این میزان با مدیریت اصولی متولیان امر و همکاری جدی تر بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد ارتقا یافته و به میانگین کشوری برسد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تحریم های دشمنان و شرایط نامطلوب اقتصادی کنونی کشور ازدواج جوانان را تا حدودی با مشکل مواجه کرده است.
نظری عنوان کرد: به همین دلیل باید علاوه بر شتاب بخشی برای پرداخت تسهیلات ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد تا حدی نیز از سخت گیری های بی مورد در این استان پرهیز شود.
وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد با وجود کوچک بودن دارای جمعیت جوان قابل ملاحظه ای است و انتظار می رود که مدیران اجرایی استان برای کاهش مشکلات این قشر از جمله ازدواج آنان احساس مسئولیت بیشتری کنند.
نظری گفت: دشمنان با شیوه های مختلف درصدد ناراضی کردن ملت ایران به ویژه جوانان هستند و یکی از راهکارهای مقابله با این توطئه شوم نیز خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم و نسل جوان خواهد بود.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بر اساس ارزیابی وزارت ورزش و جوانان عملکرد این استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج از ابتدای امسال تاکنون ضعیف است.
سید رحمت الله شاکری اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه جزو سه یا چهار استان آخر کشور است و باید جهش بیشتری در نیمه دوم امسال از سوی بانک های عامل این استان ایجاد شود.
وی افزود: سال گذشته کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برپایی نمایشگاه و برگزاری کارگاه آموزشی، همایش و جشنواره با موضوع ازدواج با کسب 96 امتیاز از مجموع 100 امتیاز رتبه دوم را در کشور کسب کرد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابتدای امسال تاکنون 6 هزار و 117 نفر در این استان برای دریافت تسهیلات ازدواج در سامانه های بانکی نام نویسی کرده اند.
شاکری عنوان کرد: تسهیلات ازدواج به سه هزار و 285 نفر از این تعداد پرداخت شده و 2 هزار و 832 نفر نیز در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج هستند.
وی ابراز داشت: میزان پرداخت تسهیلات ازدواج به هر زوج جوان در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون 150 میلیون ریال است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.