به گزارش ایرنا، این میدان جنب زندان مرکزی یاسوج و نزدیک پلیس راه یاسوج - اصفهان قرار دارد و مساحت آن نیز 6 هزار مترمربع است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 17 میلیارد ریال برای ساخت میدان عرضه دام زنده شهر یاسوج هزینه شده که از این میزان 10 میلیارد ریال سهم آورده متقاضی و هفت میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی بوده است.
الیاس تاج الدینی اظهار داشت: ظرفیت میدان عرضه دام زنده شهر یاسوج یک هزار و 200 رأس دام سبک و 200 رأس دام سنگین است و امکان افزایش ظرفیت آن نیز تا حدود 2 برابر وجود دارد.
وی تعداد واحدهای دامی در کهگیلویه و بویراحمد را افزون بر 2 میلیون و 150 هزار رأس دام سبک و سنگین دانست و افزود: میزان تولید گوشت قرمز در استان نیز سالانه 14 هزار و 800 تن است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در آیین افتتاح میدان عرضه دام زنده شهر یاسوج ایجاد و راه اندازی آن را یکی از اولویت ها و دغدغه های جدی متولیان امر و جزو نیازهای اصلی استان در راستای حمایت و ساماندهی حوزه دام و طیور اعلام کرد.
علی محمد احمدی اظهار داشت: قطع شدن دست واسطه ها و دلالان، جلوگیری از خروج دام از استان، کمک به تولید گوشت قرمز این استان و حمایت از دامداران و عشایر استان از مزایای ایجاد و راه اندازی میدان عرضه دام زنده شهر یاسوج است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.