مسعود شیرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 29میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت و بیس ریزی این روستاها هزینه شده است.
وی با بیان اینکه معابر 10 روستای این شهرستان از سال 94 تاکنون آسفالت شده ،گفت: معابر روستاهای بوستان بزرگ، شازینعلی، کته، کله گان، کزنگان، تلچگاه، نارک موسی از محل قیر رایگان بیس ریزی و آسفالت شده است.
شیرزاده میزان اعتبار مورد نیاز برای بیس ریزی و آسفالت معابر روستاهای این شهرستان را 54 میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: با این میزان اعتبار 180 هزار متر مربع از معابر روستاها آسفالت خواهد شد.
وی اظهار داشت: 55 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان باشت وجود دارد که طرح هادی برای این روستاها تهیه شده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت از اجرای طرح هادی 44 روستای بالای 20 خانوار باشت خبر داد و بیان کرد: این طرح در سایر روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان نیز پس از تامین اعتبار اجرا می شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: معابر 20 روستای این شهرستان از سال گذشته تاکنون در قالب طرح هادی بازگشایی و زیرسازی شد.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح بازگشایی و زیر سازی این روستاها را بیش از 10میلیارد ریال اعلام کرد.
شیرزاده افزود: اسلام آباد پشت کوه، حاج قلندر، بیدستان، چم خون، چم بلبل، مله برفی، گرنگان، نازنگون، تنگ همگون، سرابیز، خان احمد، گشتاسب، آهوروک و برمامیون روستاهایی بودند که معابر آنها بازگشایی و زیر سازی شده است.
وی گفت: چهار هزار واحد مسکونی در روستاهای شهرستان باشت وجود دارد که 25درصد از این واحدها مقاوم سازی شده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: یکهزار و 797 واحد مسکونی در 120 روستای این شهرستان تاکنون بهسازی و مقاوم سازی شده است.
شیرزاده ابراز کرد: برای مقاوم سازی هر کدام از این تعداد واحد مسکونی 300میلیون ریال تسهیلات ساخت پرداخت شده است.
در سال 96 بیش از 225 واحد مسکونی در باشت مقاوم سازی شد.
شهرستان باشت دارای120 روستا است که از این تعداد 11 روستا دارای جمعیتی بیش از 50 خانوار و 44 روستا دارای جمعیتی بیش از 20 خانوار است.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.