در جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد سه مدیر برتر این استان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره‌کل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و شرکت توزیع نیروی برق به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی شدند.

بانک‌های ملی و کشاورزی و شرکت گاز، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کمیته امداد و صنعت و معدن به عنوان بانک‌ها و دستگاه‌های برتر در شاخص‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه‌گذاری نیز در این جشنواره معرفی شدند.

در گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها نیز شرکت آب منطقه‌ای، در گروه عمومی اجتماعی و قضایی اداره‌کل زندان‌ها، در گروه زیربنایی و تولیدی سازمان جهاد کشاورزی و در گروه حمایتی، سلامتی و بهداشت اداره‌کل بیمه سلامت به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شدند.


اداره‌کلمحیط زیست، سازمان بهزیستی و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان دستگاه‌های برتر در بخش شاخص‌های عمومی و اداره‌کل امور مالیاتی، آب و فاضلاب شهری و پزشکی قانونی به‌عنوان دستگاه‌های برتر در بخش شاخص‌های اختصاصی معرفی شدند.

در بخش مدیر برتر حوزه علمی، فرهنگی و آموزشی همچنین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمی، فرهنگی و آموزشی رتبه اول را کسب کرد.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مدیران برتر در جشنواره شهید رجایی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

حسن نوروزی رئیس سلزمان‌مدیریت و برنامه ریزی این استان هم تعداد دستگاههای دولتی ارزیابی شده در جشنواره شهید رجایی امسال را ۶۰ دستگاه عنوان و اظهارداشت: براساس هفت محور ۲۰ دستگاه بعنوان دستگاه برتر این استان معرفی شدند.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل آموزش و پرورش و داتشگاه علوم‌ پزشکی یاسوج بعنوان سه مدیر برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.