به گزارش ایرنا، قاسم جان بابایی عصر چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: 34پایگاه اورژانس هوایی نیز در این مدت در کشور ایجاد و راه اندازی شد که مجهز به امکانات و تجهیزات لازم از جمله بالگرد و آمبولانس هوایی هستند.
وی افزود: طرح تحول نظام سلامت جزو برنامه های مهم دولت تدبیر و امید محسوب می شود و تا حد قابل ملاحظه ای نیز موفقیت آمیز بوده است.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: دولت تدبیر و امید در وضعیت نامطلوب اقتصادی اقدام به اجرای طرح تحول نظام سلامت کرد که بیانگر اراده جدی دولتمردان برای کاهش مشکلات حوزه بهداشت و درمان است.
جان بابایی عنوان کرد: فاز نخست بیمارستان 296 تختخوابی یاسوج با نام شهید دکتر جلیل نیز نیمه دوم شهریور امسال و پس از گذشت 12 سال از آغاز عملیات اجرایی آن به بهره برداری می رسد.
وی ابراز داشت: بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج یکی از بهترین و پیشرفته ترین بیمارستان های کشور است و با افتتاح آن بخش عمده ای از مشکلات حوزه درمان و سلامت مردم کهگیلویه و بویراحمد کاهش می یابد.
رئیس سازمان ملی بهره وری نیز گفت: بحث ارتقای بهره وری به عنوان یکی از بندهای مهم برنامه ششم توسعه مورد تأکید جدی دولت تدبیر و امید است و تمامی دستگاه های اجرایی کشور نیز ملزم به اجرا و تحقق آن هستند.
علی اکبر اولیا اظهار داشت: بر اساس برنامه ششم توسعه باید دولت هر سال گزارشی را در مورد میزان ارتقای بهره وری در کشور به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.
وی افزود: بهره وری به معنای استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت ها، منابع و امکانات است و رشد اقتصادی کشور نیز مستلزم اجرا و تحقق کامل آن خواهد بود.
رئیس سازمان ملی بهره وری بیان کرد: ارتقای بهره وری نقش اساسی در مدیریت مطلوب تر کشور با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی فعلی دارد.
اولیا عنوان کرد: لازم است که مدیران اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد هر چه بیشتر با اهمیت، جایگاه، مفاهیم، رویکردها و ابزارهای ارتقای بهره وری آشنا شده و برای اجرا و تحقق آنها بکوشند.
وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن ظرفیت های انسانی و مواهب خدادادی متعدد می تواند در راستای ارتقای بهره وری گام های مهمی بردارد.
اولیا گفت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه های خدمت و صداقت هستند و یاد آنان تا همیشه در اذهان ملت ایران ماندگار است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مدیران اجرایی این استان متعهدانه، مخلصانه و دلسوزانه در حال خدمت رسانی به مردم هستند و تمامی پیشرفت های کنونی استان در زمینه های مختلف نیز مرهون کار تیمی است.
علی محمد احمدی اظهار داشت: با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید تیم مدیریتی این استان تلاش و همت بیشتری برای کاهش مشکلات انجام دهند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر، افزود: شعار هفته دولت امسال «شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی» است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال آینده در جشنواره شهید رجایی چند ملاک و معیار جدید برای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی این استان لحاظ می شود.
احمدی عنوان کرد: مهمترین ملاک ها و معیارها شامل جذب اعتبار از ردیف های متمرکز ملی، شتاب بخشی در تکمیل و افتتاح طرح های عمرانی نیمه تمام و اطلاع رسانی به مردم در زمینه خدمات دولت است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: عملکرد سال 1396 دستگاه های اجرایی این استان در 2 شاخص عمومی و اختصاصی ارزیابی شد و امتیاز هر کدام از این شاخص ها نیز هزار است.
حسن نوروزی اظهار داشت: برخی از مهمترین محورهای هفت گانه شاخص های عمومی شامل اصلاح ساختار نظام اداری، توسعه دولت الکترونیک، واگذاری خدمات به تشکل های مردم نهاد و بخش خصوصی، تحقق اقتصاد مقاومتی، رعایت حقوق شهروندی و استقرار میز خدمت است.
وی افزود: فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1396 دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از بهمن پارسال آغاز و تا مرداد امسال ادامه داشت و به اطلاعات دریافتی از نهادهای دولتی استان که از سوی وزارتخانه های مربوطه نیز تأیید شده بود استناد شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه های اجرایی این استان در شاخص های عمومی به طور میانگین 425 امتیاز معادل 42.5 درصد و در شاخص های اختصاصی نیز 883 امتیاز معادل 88.3 درصد و از مجموع 2 هزار امتیاز هر 2 شاخص نیز یک هزار و 308 امتیاز معادل 65.4 درصد را کسب کردند.
نوروزی عنوان کرد: امسال عملکرد 60 دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی شد در حالی که این تعداد در سال قبل 48 مورد بوده است.
وی ابراز داشت: بانک ها، شهرداری های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت، شرکت گاز و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز امسال افزوده شد و عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.
20 دستگاه اجرایی برتر کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.