جانشین فرماندهی سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که سپاه پاسداران در کنار مدیرانی که به مردم خدمات رسانی کنند است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرهنگ‌ پاسدار جهانگیر انصاری در آئین تجلیل از رسانه های برتر که با بسیج و سپاه پاسداران در جشنواره‌های استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری می‌کنند، اظهارداشت: ما همواره نوکر مردم بوده و معتقدم و باید کنار مردم باید همیشه کنار مدیرانی که خدمتگزار مردم هستند بود.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در شرایط کنونی حساس است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران همواره از مدیران پرتلاش دولت حمایت کرده و رسانه ها نیز اطلاع رسانی های لازم را از این خدمات انجام دهند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم های ۴۰ ساله علیه انقلاب اسلامی اشاره و تاکیدکرد که ایران در دوران تحریم ها موفقیت های فراوانی را کسب کرده و می کند.

انصاری گفت: سرعت پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف در دوران تحریم ها هیچوقت کم نشده و در بسیاری از این حوزه ها هم موفق تر از گذشته عمل کرده است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد در کشور، گفت: الان نگران مسائل اقتصادی نباشید و ایران کشور مقتدری است و اگر خوب مدیریت ها صورت گیرد مشکلی نخواهیم داشت.

این فرمانده سپاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مقایسه نقش رسانهها در دوران دفاع مقدس و اکنون، یادآورشد: رسانه ها همانند دیده بان دوران جنگ هستند.

انصاری افزود: دیده بان اگر در دوران دفاع مقدس به خواب می رفتند بطور حتم خطر شکست عملیات ها وجود داشت و الان رسانهها هم همان نقش را دارند.

وی با بیان اینکه رسانهها باید خبرها را واقع بینانه بنویسند و خبرها کم و کاستی نداشته باشید، تصریح کرد: رسانه ها خدمات انقلاب را بیان کنند و بدانند ایران امروزی از همه دوران مقتدرتر است.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی حضرت محمد(ص) در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبرداد.

انصاری گفت: این رزمایش باهدف ارتقای توان رزمی گردان‌های عاشورایی در استان کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت ۲ قرارگاه در مراکز شهرستان‌های این استان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.