به گزارش ایرنا ، سرپرست استانداری کرمان روز دوشنبه در آیین گازرسانی به روستای حرجند به نمایندگی از دیگر روستاهای راور افزود: امروز با بهره برداری از این تعداد پروژه ساکنان سه هزار و 39خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.
محمد جواد فدایی افزود: در بخش گاز رسانی نسبت به کشور در استان عقب ماندگی داریم که باید با برنامه ریزی و استفاده از منابع بانکی در برنامه 2 ساله این عقب ماندگی جبران شود.
وی ادامه داد: در هفته دولت با تلاش مدیران دستگاههای اجرایی 305 پروژه به ارزش 468 میلیارد تومان در جای جای استان پهناور کرمان افتتاح می شود.
فدایی با اشاره به اقدامات خوبی که از ابتدای دولت یازدهم تاکنون در حمایت از بخش خصوصی در استان کرمان صورت گرفته اظهار داشت : همزمان با افتتاح پروزه های دولتی یاد شده ، در بخش خصوصی هم در ایام هفته دولت 618 پروژه با 2 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار اجرا می شود که از قبل آن 6 هزار شغل جدید و پایدار ایجاد می شود.
وی تصریح کرد: برای هر شغل 460 میلیون تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است که نشان می دهد ایجاد شغل نیاز به سرمایه گذاری سنگینی دارد و باید با کمک مردم باید انجام شود.
سرپرست استانداری کرمان با اشاره به اینکه دولت به تنهایی نمی تواند برای ایحاد شغل سرمایه گذاری انجام دهد اظهار داشت : متاسفانه از امکانات دولت تاکنون بخوبی نتواتسته ایم استفاده کنیم که بخشی از آن به دولت و بخش دیگری به مردم برمی گردد.
فدایی گفت: در بخش تسهیلات روستایی 400 میلیارد تومان اعتبار با سود 6 درصد برای روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر استان کرمان فراهم کرده ایم که بنا به دلایلی فقط 20 درصد تسهیلات دریافت شده است .
وی تاکید کرد: باید تلاش شود کسانی که واجد شرایط هستند از تسهیلات مورد نظر در راستای ایجاد شغل پایدار استفاده کنند .
شهرستان راور در 140کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.