به گزارش ایرنا، محمدجواد فدایی در پیام روز یکشنبه خود به همین مناسبت آورده است : هفته اول شهریورماه به عنوان سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، همان اسوه های خدمت و تعهد، تابلویی از ایثار تلاشگرانی است که برای ذره ذره خاک این سرزمین گهرخیز احترام ویژه ای قائل هستند و نام و آوازه تلاش های آنها به پهنای زمان گسترده شده است.
این پیام می افزاید : چهارمین روز از هفته دولت به عنوان روز کارمند، نیز نشان روشنی از تعهد، تخصص و کارآمدی افرادی است که در عرصه های اداری برای خدمت هر چه بهتر به مردم و متکی بر ایمان و توکل به پرورگار یکتا تلاش می کنند و بی شک تمامی موفقیت های سیستم های اداری به صورت مستقیم و غیر مستقیم به تلاش های شبانه روزی کارمندان بستگی دارد.
در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است : روز کارمند در حقیقت فرصت مغتنمی برای قدردانی از کارگزاران ساعی و تلاشگر دولت از یک سو و نگاه به نقاط قوت و ضعف اقدامات انجام شده از سوی دیگر است تا در سال جاری گام های اساسی تری برای خدمات رسانی به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران برداشته شود.
فدایی در خاتمه ضمن تبریک هفته دولت بویژه روز کارمند به تمامی کارکنان خدوم استان کرمان و آرزوی سلامت و سعادت برای ایشان،اظهار امیدواری کرده که با کمک و همکاری همه کارکنان شریف و متعهد استان بتوانیم موانع و محدودیت های احتمالی را پشت سرگذاشته و با اتخاذ یک نگاه مردم محور در جهت توسعه و تعالی استان، بهبود کیفیت فعالیت ها و جلب رضای خداوند متعال موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.
در توقیم رسمی کشورمان روز یکشنبه چهارم شهریورماه به نام روز کارمند نامگذاری شده است و هر ساله در این روز از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی تجلیل می شود.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.