آنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزودند: با توجه به افزایش 40 درصدی نهاده های مرغی از جمله سویا مرغداران در آستانه ورشکستگی قرار گرفته اند.
تعدادی از این افراد معتقد بودند که گوشت مرغ هم اکنون در سطح کشور با قیمت های مصوب عرضه نمی شود و این در حالی است که شورای تنظیم بازار استان کرمان قیمت مرغ را به شکلی تعیین کرده است که جوابگوی هزینه ها نیست.
براساس این گزارش ستاد تنظیم بازار استان کرمان هفته گذشته با افزایش قیمت گوشت مرغ زنده به 11هزار و 200تومان در بازار این استان طی مصوبه ای بهای هر کیلوگرم مرغ در بازار این استان برای مصرف کننده را هشت هزار و 500 تومان اعلام کرد.
همچنین براساس مصوبه یاد شده قیمت هر کیلو گوشت مرغ منجمد برای مصرف کننده 6 هزار و 750 تومان تعیین شد.
نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان روز شنبه هفته گذشته نیز با حضور سرپرست استانداری کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان تولیدکنندگان و اصناف در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.
این گزارش حاکیست ، قرار است در پاسخ به مطالبه صاحبان مرغداری های استان کرمان نشستی در محل معاونت سیاسی استانداری طی روزهای آینده برگزار شود .
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.