حمید رضا ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه نسل سوم است که مهارتی و کارآفرین بودن از ویژگی های ممتاز آن است.
مسئول روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان تصریح کرد: کیفیت گرایی مهمترین اولویت دانشگاه تعیین شده است و با استفاده از استادان خبره به سمت توسعه کیفی و ارتقای آموزش مهارتی مطابق با نیازهای شغلی روز جامعه پیش رویم.
وی با اشاره به نیاز جوانان و دانشجویان به اشتغال تاکید کرد: دانشگاه علمی کاربردی برای پاسخگویی به نیازهای شغلی جامعه، تدوین برنامه‌های درسی شغل محور در سطح جامعه مطابق با نیازهای روز شغلی را در دستور کار قرار دارد.
ملکی با اشاره به اینکه 10هزار نفر در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند افزود: 50 درصد دانشجویان پس از فارغ تحصیلی وارد بازار کار شده اند و یا وضعیت کاری خود را بهبود داده اند.
وی بیان کرد: متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره های مهندسی و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی(ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر 97، می توانند از روز دوشنبه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور (www.sanjesh.org) و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای پذیرش، از رشته های تحصیلی دایر در مراکز آموزشی علمی کاربردی تابعه اطلاع حاصل کنند.
وی ادامه داد: ثبت نام متقاضیان پذیرش بدون آزمون دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی این دانشگاه نیز از 22 مرداد آغاز شده است که تا اول شهریور جاری ادامه دارد.
مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان تصریح کرد: باتوجه به برخی اصلاحات انجام شده در کد رشته محل های این دانشگاه در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای، داوطلبان می توانند در صورت تمایل در مهلت تعیین شده نسبت به اطلاعات ویرایش ثبت نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.