به گزارش ایرنا، محمد جواد فدایی روز شنبه در آیین تجلیل از آزادگان استانداری کرمان با تبریک سالروز ورود آزدگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان از آزمون الهی سربلند بیرون آمدند و برای کسانی که می خواهند با استکبار و متجاوز مبارزه کنند، الگو هستند.
وی بیان کرد: جنگ تحمیلی نشان داد قدرت دفاعی و نظامی کافی نیست، بلکه مشارکت و پایداری مردم و از همه مهمتر ایمان و صبر و پایداری باید وجود داشته باشد.
سرپرست استانداری کرمان تصریح کرد: در شرایطی که ناکار آمدی سیستم اداری از جمله مشکلاتی است که باعث می شود تا خواسته های مردم برآورده نشود یکی از گروه هایی که به حل این مشکل کمک می کند، آزادگان هستند.
وی با اشاره به برخی مشکلات آزادگان تاکید کرد: قانون حمایت از ایثارگران تهیه شده است که باید حداکثر استفاده را از این قانون انجام دهیم چرا که سیستم اداری به حضور آزادگان نیاز دارد.
فدایی اظهار داشت: با برگزاری نشست های منظم با ایثارگران و آزادگان روحیه صبر و مقاومت را به مسئولان و جامعه تزریق کنیم.
مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز هم در این نشست گفت: تصور جامعه از زندگی ایثارگران با واقعیت فاصله دارد و این عزیزان به خاطر امور دنیوی تن به مادیات نمی دهند.
علی شفیعی افزود: آزادگان سرفراز در سیاهچال های رژیم صدام صبر پیشه کردند که باید به آنها درود بفرستیم و قدردانشان باشیم.
وی بیان کرد: هم اکنون تعداد 22 نفر از آزادگان در استانداری و فرمانداری های استان کرمان مشغول به خدمت هستند.
در این آیین جمعی از آزادگان دوران دفاع مقدس خاطرات دوران اسارت، نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کردند و از آنها تجلیل شد.26 مرداد سال 69 آزادگان دفاع مقدس از زندان های رژیم بعثی عراق آزاد شدند.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.