به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد محمود آبادی در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت افزود: ایجاد نمایشگاه مجازی دولت امتیازی است که طی چند ماه تا دهه انقلاب دستگاه های اداری در این نمایشگاه نقش آفرینی کنند.
وی بیان کرد: در طول هفته دولت جشن هایی در پارک ها و فضاهای عمومی اجرا می شود و در کنار هر کدام از این مراسم ها 2 دستگاه دولتی،دستاوردهای دولت را بیان می کنند.
مدیرکل حوزه استانداری کرمان تصریح کرد: با توجه به تقارن هفته دولت با دهه ولایت تصمیم داریم بمنظور نشاط افرینی بیشتر در جامعه برنامه های شاد برای مردم برگزار کنیم.
وی گفت: تصمیم داریم برنامه جشن های دهه ولایت و دولت و ارائه دستاوردهای دولت بیشتر در مناطق محروم برگزار شود.
حجت الاسلام محمودآبادی با بیان اینکه باید دستاوردهای 40 ساله دولت به خوبی بیان شود، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، تجلیل از خانواده شهدای دولت و برگزاری نمایشگاه های دولت از جمله برنامه های تدارک دیده شده هفته دولت است.
فرماندار کرمان نیز در این نشست گفت: باید در شرایط کنونی خدمات و دستاوردهای دولت حتما بیان شود تا مردم بدانند در طول چهار دهه پس از انقلاب چه اتفاقاتی افتاده است.
علی بابایی افزود: متاسفانه از برخی تریبون ها در محافل دستاوردهای دولت و نظام زیر سوال برده می شود و این در حالیست که باید بدانیم همه از هر جناح و گروهی در یک کشتی نشسته ایم.
وی اظهار داشت: امسال 124 میلیارد تومان برای اشتغال در کرمان اختصاص داده شده است که بخش بزرگی از آن جذب نشده و در این هفته فرصت مناسبی برای فرهنگ سازی جهت استفاده از آن است.
در این نشست مسئولان و نمایندگان دستگاه ها به ارائه برنامه ها و نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.
2 تا 8 شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نام گذاری شده است.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.