‍ به گزارش ایرنا، بختیار مجاز سه شنبه شب در آیین پاسداشت خبرنگاران در کرمان ، افزود: نباید نشریاتی را که گستره استانی دارند صرفا جنوبی دانست، چرا که برخی از این نشریات مطرح به دلیل فعالیت مستمر در شمال استان، از ادارات آنجا آگهی دریافت می کنند و دراین بین وجود دارند نشریاتی از شمال استان که در شهرستانهای جنوبی فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه جنوب کرمان با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر دارای هفت شهرستان است، اظهار داشت: این منطقه، یک سوم ظرفیت ها ی استان را دارا است.
مجاز با اشاره به اینکه در جنوب استان کرمان بیش از 20 اداره کل وجود دارد ،عنوان کرد: این خطه با 54 نشریه و 12 پایگاه خبری ظرفیت قابل توجهی در حوزه اطلاع رسانی دارد و می توان گفت رتبه سوم یا چهارم کشوری رسانه های کرمان به لحاظ همین تکثر و تعدد نشریات است.
وی با بیان اینکه مردم جنوب استان انتظار دارند با توجه به قابلیت های جنوب نگرش ویژه ای نسبت به این منطقه وجود داشته باشد ادامه داد: هیات مدیره خانه های مطبوعات شمال و جنوب استان باید باهم تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.
مجاز اظهار داشت: مطبوعات مکتوب و محلی  دارند از انتفاع خارج می شوند که باید هر چه سریع تر در این زمینه چاره اندیشی شود.
وی تصریح کرد: از آنجایی که افراط و تفریط از مصادیق جهل است، نگاه های افراطی و تفریطی و سیاسی کاری ها می تواند مخرب باشد و آسیب جدی به جامعه وارد کند.
7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.