محمدرضا امیرسیف الدینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور با هدف توسعه و ترویج هر چه بیشتر فعالیت های ورزشی در میان قشر میلیونی دانشجویان کشور و کشف برترین استعدادها برای حضور در رقابت های بین المللی به میزبانی شیراز برگزار شد.
وی ادامه داد: این المپیاد ورزشی ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ‌های سراسر کشور با حضور بیش از چهار هزار و 100 ورزشکار برگزار شد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت ها در بخش دختران بیش از یکهزار و 700 ورزشکار از دانشگاه های سراسر کشور شرکت کردند تصریح کرد: 88 نفر از این تعداد کاروان دانشجویان دختر دانشگاه شهید باهنر کرمان بودند.
سیف الدینی خاطرنشان کرد: در بخش پسران نیز بیش از 2 هزار و 400 ورزشکار دانشجو از دانشگاه ‌های سراسر کشور حضور داشتند که 45 نفر از آنها دانشجویان پسر دانشگاه شهید باهنر کرمان بودند.
وی خاطرنشان کرد: کاروان دختران دانشگاه شهید باهنر کرمان با کسب سه مدال طلا و یک مدال برنز در رشته کاراته، یک مدال نقره در رشته شطرنج، یک مقام چهارم در رشته هندبال حائز جایگاه هجدهم در المپیاد دختران شدند.
مدیرتربیت بدنی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: کاروان پسران دانشگاه با کسب 2 مدال طلا یک مدال نقره در رشته شنا، یک مدال طلا و یک مدال برنز و کسب مقام دوم تیمی در رشته کاراته و یک مدال برنز در رشته تکواندو، حائز جایگاه چهاردهم در بین 120 دانشگاه شرکت کننده در این رقابت ها شدند.
چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور از 27 تیرماه تا 19 مردادماه سال جاری در بخش های مختلف به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.