به گزارش ایرنا ، سرهنگ نصرالله عباسی شامگاه سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: از آنجا که اگر در جامعه ای 40 درصد سرقت ها کشف شود در حد مطلوب ارزیابی می شود اظهار داشت :بنابراین کشف 60 درصدی سرقت ها در این شهرستان موفقیت مطلوبی را برای ماموران انتظامی رقم زده است.
وی با اشاره به اینکه 18 درصد سرقت ها توسط اتباع بیگانه در این شهرستان رخ داده است ، این سرقت های خرد را شامل سرقت داخل اتومبیل، از مغازه ها، طیور و دیگر موارد مشابه برشمرد و گفت : در زمینه دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متهاجر نیز 22 درصد کشف مواد مخدر داشتیم .
سرهنگ عباسی ادامه داد: پلیس همواره در راستای مبارزه با جرایم مواد مخدر و خرده فروشان و عمده فروشان این مواد افیونی تلاش می کند تا امنیت در جامعه حاکم باشد.
وی همچنین تصریح کرد: در مورد کشف کالای قاچاق و جرایم اینترنتی نیز افزایش 100 درصدی داشته ایم.
به گفته این مقام انتظامی ، بیکاری و فقر را عامل عمده این سرقت های خرد برشمرد و گفت : امروز دشمن برای تخریب کشورمان از راه اقتصاد وارد شده و قصدش ترویج بی بندوباری، اعتیاد و رواج بیکاری است تا کشور از پای درآید.
سرهنگ عباسی با تاکید بر اینکه تلاش پلیس در راستای ایجاد امنیت، تحرک و پویایی و شادابی در جامعه است ، افزود: سال گذشته بالغ بر 6 هزار اتباع بیگانه غیر مجاز از رفسنجان طرد شده اند.
رفسنجان با جمعیت 311 هزار نفر در 100 کیلومتری شمال غربی کرمان قرار دارد.
7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.