سرپرست استانداری کرمان گفت: واحدهای غیر بهداشتی باید تعطیل شوند و از واردات بدون کنترل مواد غذایی جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا، محمدجواد فدایی عصر امروز در نشست رفع موانع تولید استان کرمان افزود: نظارت بر محصولات غذایی باید بر اساس آیین‌نامه‌ها و به‌طور مستمر باشد. مسئول بهداشت و امنیت غذایی مردم این استان هستیم و در این زمینه نباید به هیچ عنوان کوتاهی شود.

سرپرست استانداری کرمان گفت: روش های کوتاه کردن مسیر نظارت بر محصولات غذایی و دامی باید بررسی شود و این نظارت ها سریع تر و با کیفیت بیشتری انجام شود. باید مکانیزمی تهیه شود که ضمن کنترل دامداری‌ها، گوشت‌های وارداتی را نیز توسط اداره کل دامپزشکی استان کرمان و دستگاه‌های متولی کنترل کند.

فدایی اضافه کرد: برخی بانک ها تسهیلات مصوب دولت را پرداخت نمی کنند که این امر به بخشی از مشکلات و موانع تولیدکنندگان تبدیل شده است. این بانک‌ها بر اساس آیین‌نامه‌ها فعالیت نمی‌کنند و حاضر نیستند مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرند.

سرپرست استانداری کرمان افزود: بانک صادرات تاکنون تسهیلات مصوب برای زلزله و سیل را پس از گذشت یکسال پرداخت نکرده است و معوقات بسیاری دارد. همچنین ضمن حمایت از واحدهای تولیدی، باید از ظرفیت های خالی این واحدها در راستای افزایش تولیدات استفاده شود.

هفتمین نشست رفع موانع تولید استان کرمان عصر امروز با حضور مدیران اجرایی و 6 تولید کننده و نمایندگان بانک ها در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.