به گزارش ایرنا، نادر دست نشان شامگاه شنبه در نشست خبری سرپرست باشگاه مس کرمان افزود: هواداران اگر صعود تیم شان را می خواهند، ضعف ها را با حمایت ها و رهنمودها پوشش دهند.
وی اظهار داشت: مباحث مالی ستون فقرات تیم را شکل می دهد و در مسیر صعود مس کرمان به لیگ برتر تمامی تیم ها مدعی هستند.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: برخی تیم ها در لیگ دسته یک، سقف قرارداد 2 برابر تیم فوتبال مس دارند و به لحاظ مالی بالاتر از مس کرمان هستند و تمامی تیم ها برای صعود برنامه ریزی می کنند.
وی افزود: جاه طلبی موجب شده که به سمت قهرمانی های بیشتری بروم لذا تیم فوتبال مس کرمان را انتخاب کردم که ابزار موفقیت در این تیم وجود دارد.
دست نشان با اشاره به مسیر صعود به لیگ برتر تصریح کرد: بدون هیات مدیره و مردمی که عاشقانه تیم شهرشان را دوست دارند ، مسیر صعود هموار نیست.
وی گفت: با وجود تمامی نگرانی ها برای کسب افتخار و صعود به لیگ برتر یکبار دیگر در کنار تیم فوتبال مس و مردم استان کرمان قرار گرفتم.
**چهار بازیکن ستاره به تیم افزوده می شود
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: چهار پست برای جذب بازیکنان ستاره خالی گذاشته شده است که بعدا این پست ها تقویت می شوند.
وی بیان کرد: تیم فوتبال مس کرمان دروازه بان و خط دفاعی خوبی دارد و تا هفته چهارم نقل و انتقلات برای تکمیل خط حمله فرصت باقی است و نیم فصل دوم 6 بازیکن را می توان نقل و انتقال داد.
دست نشان گفت: برای صعود به لیگ برتر جذب بازیکن مناسب را به تازگی آغاز کردیم زمانی که 80 درصد تیم ها بسته شده بود، به دنبال بازیکن مناسب هستیم.
وی با اشاره به کمبود زمان برای آماده سازی این تیم افزود: تیم فوتبال مس کرمان باید با برنامه بدنسازی، کمیته پزشکی، برنامه تکنیکی و تاکتیکی و حمایت روانی بازیکنان ظرف چند روز آماده سازی شود.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان عنوان کرد: این تیم با بازیکنان خوبی که علاقمند و عاشق موفقیت هستند بسته شده که در راس آنها فرزاد حسین خانی کاپیتان این تیم است.
وی گفت: تیم فوتبال مس کرمان از رسانه ها، مدیران و مردمی که از مدیران طبیعت می کنند و بازیکنانی که برای مس کرمان با تمام وجود انرژی می گذارند و کاپیتانی جنگنده، بسته شده است.
**رسانه ها بازوان توانمند صعود مس کرمان هستند
دست نشان افزود: رسانه ها بازوان توانمند صعود مس کرمان به لیگ برتر هستند که در کنار هواداران و عاشقان تیم می توانند موجب موفقیت تیم مس فوتبال کرمان شوند.
وی ادامه داد: خبرنگاران با تفکرات، انتقال تجربه، همفکری و قلم خود امروز می توانند چراغ راه تیم فوتبال مس کرمان باشند.
**مس کرمان بومی ترین تیم فوتبال لیگ یک است
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به ریسک جذب بازیکنان بومی در این تیم، گفت: تیم فوتبال مس کرمان بومی ترین تیم لیگ یک ایران نام گرفته که کار را دشوارتر می کند اما با کمک و تعصب کرمانی ها به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.
وی افزود: شروین بزرگ و امین جهان کهن از بازیکنان سرمربی سابق تیم مس کرمان در این تیم ماندگار شدند و مابقی بازیکنان این تیم را تنها گذاشتند.
دست نشان اضافه کرد: محمد کهندل نیز امروز به عنوان آنالیزور به تیم مس کرمان اضافه شد.
**به دلیل مسائل حاشیه ای از سپیدرود انصراف دادم
وی با بیان اینکه بدلیل مسائل حاشیه ای از تیم سپیدرود رشت انصراف دادم گفت: بدلیل اینکه باشگاه سپیدرود با یک مربی قرارداد داشت، از حضور در این تیم فوتبال انصراف دادم.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: در قبال برخی از خواسته های غیر اخلاقی از تیم پگاه گیلان کنار گذاشته شدم و بخاطر تعصب به مس کرمان به سپیدرود رشت نرفتم.
وی تاکید کرد: پس از صحبت های اولیه با باشگاه مس کرمان خواهان مشخص شدن وضعیت سرمربی این تیم فوتبال شدم و پس از آن قراردادم منعقد شد.
**به بازیکنان بومی مس کرمان اعتقاد داریم
رئیس سازمان فوتبال باشگاه مس کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه به بازیکنان بومی این تیم اعتقاد داریم گفت: 9 بازیکن زیر 20 سال بومی و 6 بازیکن بزرگسال بومی جذب این باشگاه شدند.
مجید مکی زاده افزود: تیم خوبی بسته شده و بدلیل اینکه خود را به مس کرمان بدهکار می دانستم به این باشگاه آمدم که بدهی خود را پرداخت کنم.
این نشست شامگاه چهارشنبه با حضور رئیس هیات فوتبال استان و سرپرست باشگاه مس کرمان، رئیس سازمان فوتبال، سرمربی و کاپیتان این تیم در محل هتل آسمان کرمان برگزار شد.
تیم فوتبال مس کرمان در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه امام علی(ع) این شهر مقابل شهرداری ماهشهر قرار می گیرد و تماشای این دیدار برای عموم مردم این استان رایگان است.
7420/9767/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.