احمد امینی روش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قطار توسعه با سرعت قابل توجهی در حال حرکت است و می طلبد ما هم با توجه به ظرفیت های مغفول منطقه، آنها را به فعلیت درآورده تا در مسیر درست پیشرفت قرار بگیریم.
وی تصریح کرد: اقتصاد ما امروز بیش از هر زمان دیگری به رونق نیاز دارد و قطعا با نگاه به ظرفیت های داخلی می توانیم نشاط و آبادانی را به اقتصاد منطقه برگردانیم.
فرماندار جیرفت بیان کرد: در چنین شرایطی رسالت اصحاب رسانه بسیار سنگین تر از گذشته است چرا که جیرفت ظرفیت های خارق العاده ای در حوزه های مختلف دارد که تاکنون آنگونه که باید به معرفی آنها پرداخته نشده است.
امینی روش اضافه کرد: ما تنها با استفاده صحیح از ظرفیت گردشگری می توانیم اقتصاد شهرستان را دگرگون کنیم لذا قبل از هر کاری باید با دعوت از سرمایه گذاران، این استعدادها را به فعلیت درآورده و جهانی کنیم.
وی با بیان اینکه جیرفت دیگر آن شهرستان بدون زیرساخت نیست ،عنوان کرد: با حمایت های دولت طی چند سال اخیر، زیرساخت های مهمی همچون دفتر گمرک، اداره استاندارد، بانک صنعت، معدن و تجارت و منطقه ویژه اقتصادی در شهرک صنعتی شماره 2 ایجاد شده است.
نماینده عالی دولت در جیرفت با اشاره به اینکه فرودگاه و اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های جنوب کرمان تقویت شده است اظهار داشت : امروز با رسیدن خط لوله گاز می توان گفت، زیرساخت های اصلی برای تحول اقتصاد جیرفت مهیا شده است.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال نا امید کردن مردم است، معرفی داشته ها و تشریح پیشرفت های آینده باعث ایجاد امید و نشاط در جامعه می شود.
امینی روش با اشاره به اینکه امنیت ایران را مدیون خون هزاران شهید و صبر و استقامت خانواده های آن بزرگواران هستیم تصریح کرد: دامن زدن به فتنه ها و حیله های دشمنان در وضعیت امروز، یک خیانت بزرگ به شمار می رود و با برخورد قاطع مردم مواجه خواهد شد.
شهرستان جیرفت با 300 هزار نفر جمعیت در 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.