به گزارش ایرنا، همت ایزدی روز شنبه در دیدار با رییس و خبرنگاران ایرنا کرمان ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: رسانه های استان کرمان اخبار تولیدی خود را با رویکرد انجام وظیفه و در راستای رسالت خبرنگاری برای توسعه این استان تولید می کنند.
وی پوشش رسانه های استان کرمان به ویژه خبرگزاری ایرنا از از برنامه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: انعکاس اخبار این خبرگزاری از عملکرد دولت تدبیر و امید، نشست های خبری، تورهای رسانه ای و مصاحبه ها در سطح کشور و در استان کرمان بازتاب مناسبی داشته است.
مدیر روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان کرمان گفت: گاها انعکاس نادرست اخبار شبهه هایی ایجاد می کند لذا رسانه ها وظیفه دارند ضمن اطمینان از منبع اخبار، دستاوردهای دولت را به اطلاع مردم برسانند.
به گفته ایزدی تعداد 400 خبر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی بدون هیچ چشم داشتی در مطبوعات استان کرمان طی سال گذشته به چاپ رسیده که نسبت به سایر استان ها آمار مناسبی است.
مدیر روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان کرمان افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان به دنبال مسائل حاشیه ای نیست و خود را مسئول برنامه ریزی برای سه میلیون و 200 هزار نفر جمعیت استان می داند .
**اطلاع رسانی مناسب جایگاه کرمان را به نخست کشور ارتق داد
وی تصریح کرد: استان کرمان در اقتصاد مقاومتی رتبه سوم کشور را در سال 95 داشت که با اطلاع رسانی مناسب و مستند سازی، جایگاه خود را در سال 96 به رتبه نخست کشور ارتقا بخشید .
ایزدی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در سال گذشته به مقام سوم کشور در بخش ارزیابی عملکرد دست یافت و با برنامه ریزی انجام شده امسال جایگاه این سازمان برتر خواهد شد.
وی افزود: برنامه کاری و شرح وظایف تمامی قسمت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی از ابتدای سال تعیین می شود و در بازه زمانی مختلف این فعالیت ها اجرایی می شود.
مدیر روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان کرمان این استان برغم اینکه دارای جاذبه های گردشگری متفاوتی نسبت به سایر استان ها و مقام نخست دنیا را با ثبت هفت اثر جهانی به خود اختصاص داده اما متاسفانه بدلیل اینکه در مثلث گردشگری کشور قرار ندارد و به خوبی معرفی نشده، ناشناخته مانده است.
ایزدی عنوان کرد: با سرمایه گذاری در بوم گردی، توسعه زیرساخت ها و انعکاس صحیح اخبار صنعت گردشگری استان کرمان تقویت می شود و توریست های داخلی و خارجی بسیاری به این استان جذب می شوند.
روز 17 مردادماه همزمان با شهادت محمود صارمی(خبرنگار خبرگزاری ایرنا) در تقویم ملی به نام روز خبرنگار ثبت شده است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.