به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی کل دادگستری کرمان، دادخدا سالاری در حاشیه مرحله دوم طرح ویژه مبارزه با احتکار و گرانفروشی افزود: مبارزه با احتکار و اخلال در نظام اقتصادی کشور(بازار)مقطعی نبوده و عملیات ها تا رسیدن به امنیت مطلوب با قوت در استان کرمان ادامه خواهد داشت و مجازات های سنگین در انتظار مفسدان اقتصادی خواهد بود.
وی هشدار داد: قانون گذار در شرایط خاص مجازات های بسیار سنگینی از جمله اعدام، حبس های بلند مدت، شلاق در ملاء عام و مصادره اموال را تعیین کرده است.
دادستان کرمان گفت: در ادامه عملیات هایی که طی چند روز گذشته با محوریت دستگاه قضایی استان کرمان آغاز شده است بنا داریم همچنان عملیات های منسجم علیه انبارهایی که کالاهای ضروری مورد نیاز مردم را پنهان کرده اند ادامه یابد.
وی تاکید کرد: مبارزه با دانه درشت ها و احتکار کنندگان عمده در اولویت کار دادستانی است و در مقطع کنونی اطلاعات بسیار خوبی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)در ادره کل اطلاعات استان کرمان نسبت به شناسایی انبارهای احتکارکنندگان بدست آمده است.
سالاری در رابطه با نحوی اجرای این عملیات ها افزود: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان، اطلاعات مورد نیاز جمع آوری و اخلال گران در نظام اقتصادی شناسایی می شوند.
وی ادامه داد: سپس تیم های عملیاتی با محوریت قضات دادسرای عمومی وانقلاب کرمان و با همکاری و عملیات پلیس، اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن وتجارت وارد عمل می شوند و عملیات دستگیری، کشف و پلمپ انبارهای کالاهای احتکار شده انجام خواهد پذیرفت.
این مقام قضایی استان کرمان گفت: در واقع مخلان نظام اقتصادی و احتکارکنندگان به عنوان پیاده نظام دشمن در عرصه جنگ اقتصادی محسوب می شوند و به حول قوه الهی دستگاه قضایی با کمک سایر نهادهای متولی محیط و عرصه را بر آنان تنگ و سخت خواهد کرد.
براساس این گزارش ،با همکاری دستگاه های متولی شامگاه سه شنبه هفته جاری هفت انبار احتکار به ارزش صدها میلیارد تومان در شهر کرمان شناسایی و پلمپ شد.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.