به گزارش ایرنا، حمید ملانوری روز یکشنبه در همایش یاوران شورا به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی است و باورهای ارزشی مانند حضور و رهنمودهای موثر امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور و مشارکت جدی مردم، پایه های انقلاب اسلامی ایران است.
وی اظهار داشت: رفتار و کردار ملت ایران به دنیا ثابت کرد، فرهنگ اسلامی می تواند به همه جوامع صادر شود و امروز بعد از 40 سال، شاهد این مهم هستیم که انقلاب ما به خوبی به جهان صادر شده است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: سایر انقلاب های آزادیخواهانه جهان نیز با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی در دنیا پیاده سازی شده است.
وی گفت: اکنون همان هدفی را که امام راحل (ره)، شهدا و مردم دنبال می کردند در کشور شکل گرفت و البته مردم هزینه های زیادی را برای به دست آوردن انقلاب اسلامی پرداخت کرده اند.
ملانوری به اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان و کسب رتبه برتر کشوری اشاره کرد و افزود: این شورا با همدلی، تعامل و مردمی کردن آیین ها و مراسم توانسته رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.
وی تاکید کرد: فلسفه شکل گیری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تحکیم پایه های اساسی انقلاب است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان افزود: ما باید مدیریت انقلاب را به دست جوانانی بسپاریم که اهداف امام (ره) و روزهای اول انقلاب را درک نکرده اند لذا این اهداف متعالی باید توسط شورای هماهنگی با اجرای آیین ها و مراسم به جوانان منتقل شود.
وی ادامه داد: نسل های جوان و نوجوان ما باید در آیین های مختلف ملی و مذهبی شرکت کنند و شعارهایی را که موجب به وجود آمدن انقلاب اسلامی شده است را درک کنند.
ملانوری با بیان اینکه آنچه انقلاب اسلامی را روی پای خود نگه داشته و هر روز پایه های آن را محکم تر می کند، برگزاری آیین ها و مراسم ها است گفت: آنچه موجب تضعیف و فروپاشی برخی نظام ها شده این است که رهبری، اعتقادات و وحدت مناسبی نداشته اند.
وی تاکید کرد: عدد 40 رمز ماندگاری و ثبات انقلاب اسلامی است و باید باور داشت که پایه های انقلاب آنقدر محکم شده که هیچ قدرتی نمی تواند به آن ضربه بزند البته این مقاومت و استحکام را ما حتی در روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی نیز ثابت کرده ایم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب از روزهای نخستین پیروزی تاکنون تصریح کرد: هیچ زمانی نبوده که دشمن علیه کشور ما در حال توطئه نباشد.
وی تاکید کرد: دشمن زمانی نتوانست در اجرای اهداف شوم خود موفق شود و به دلیل ترس از قدرت تدافعی ایران، گزینه هایی مانند جنگ نرم را برای مقابله با انقلاب اسلامی انتخاب کرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان به راه اندازی جنگ اقتصادی توسط دشمن در ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: دشمن درصدد است با ایجاد نارضایتی اقتصادی، مردم را در برابر نظام قرار دهد.
وی تصریح کرد: دشمن درصدد است امید را از مردم بگیرد و در جامعه اختلاف ایجاد کند و برای این مهم از آن سوی مرزها برنامه ریزی می کنند.
ملانوری با بیان اینکه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ایران اسلامی بسیار مقتدر است به کشف محموله سنگین سلاح های جنگی و شکاری در استان کرمان اشاره کرد و گفت: دشمن درصدد ایجاد احساس ناامیدی در جامعه است.
وی تاکید کرد: نباید سرمایه های اجتماعی ما که اعتماد و امید مردمی است از دست برود.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.