به گزارش دریافتی از روابط عمومی دادستانی سیرجان ،محسن نیک ورز روز جمعه اظهار داشت: پس از اعلام گزارش اداره‌کل بازرسی استان کرمان در اواخر اسفندماه سال 1395 مبنی بر اختلاس در شهرداری خواجو شهر سیرجان، بلافاصله موضوع با قید فوریت در دستور کار سیستم قضایی قرار گرفت.
وی افزود : پس از انجام تحقیقات اولیه در دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه سیرجان ارسال شد و سپس حکم قطعی در دادگاه تجدید نظر استان کرمان صادر و پرونده جهت اجرای حکم به اجرای احکام دادسرای سیرجان ارسال شده است.
دادستان سیرجان اظهار داشت :فرد محکوم به نام (ه .ش) در مسئولیت شهرداری خواجوشهر سیرجان 450 میلیون تومان اختلاس کرده بود.
نیک ورز افزود :متهم ردیف دوم این پرونده (م. م ) از کارمندان شهرداری خواجو شهرهم مبلغ258 میلیون و 465 هزار تومان اختلاس کرده بود که به انفصال دائم از خدمات دولتی و هفت سال حبس تعلیقی محکوم گردیده است.
دادستان سیرجان اظهار داشت:متهم دیگر پرونده که 39 میلیون تومان اختلاس کرده بود به انفصال دائم از خدمات دولتی و پنج سال حبس تعلیقی محکوم شده است.
این مقام قضایی یادآور شد :بر اساس تبصره ماده 36قانون مجازات اسلامی انتشار حکم محکومیت جرائم اقتصادی که جرم ارتکابی بیش از 100میلیون تومان باشد در رسانه ملی و یا یکی از روزنامه های کثیرالانتشار الزامی است.
سیرجان در 170کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.