به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز پنجشنبه در آئین افتتاح واحدهای مسکونی بازسازی شده زلزله در روستای گورک افزود: برنامه پایان کار بازسازی واحدهای آسیب دیده در مناطق زلزله زده قابلیت فشردگی بیشتری دارد.
وی از صبر و همراهی مردم زلزله زده استان کرمان نیز تقدیر کرد و افزود: بازسازی این واحدها با تلاش و همت مسئولان دولت تدبیر و امید با سرعت خوبی انجام‌ شد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اسلامی نیز با بیان اینکه افتتاح ساختمان های بازسازی شده، یکی از دستاوردهای نظام و دولت است گفت: نظام اسلامی با وجود اینکه مشکلات زیادی دارد کمک به مستضعفان و محرومان را همواره در اولویت کاری خود دارد.
محمدمهدی زاهدی ادامه داد: روحیه جهادی موجود در بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله 10 آذرماه سال 96 جای تقدیر دارد.
وی بر بازسازی واحدهای زلزله زده شهداد نیز تاکید کرد و گفت: نیاز است با توجه به تورم موجود کمک بلاعوض بیشتری به این واحدها اختصاص یابد و مبلغ تسهیلات نیز افزایش یابد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان نیز گفت: هیچ خسارت جانی در مناطق زلزله زده استان کرمان به دلیل بازسازی های انجام شده طی سال های گذشته با وجود وقوع 2 زلزله بالای 6 ریشتر نداشته ایم.
علی اصغر سلطانی نژاد افزود: ضریب وجود ساختمان های مقاوم در استان کرمان با بازسازی های انجام شده اکنون به 60 درصد رسیده است.
وی اظهار داشت: از 14 هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده استان کرمان که کار بازسازی آنها آغاز شده، 700 واحد مسکونی در هجدک و کوهبنان افتتاح می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمان عنوان کرد: امروز 2 هزار واحد مسکونی که در حوادث مختلف این استان خسارت دیده و در پنج ماه اخیر در دست احداث بوده افتتاح می شود.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.