به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز شنبه در نشست بررسی پروژه های شهری کرمان با اشاره به اینکه 270 میلیارد تومان صورت وضعیت تائید شده از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء به شهرداری کرمان ارائه شده است افزود: شهرداری کرمان نیز تاکنون 167 میلیارد تومان به قرارگاه خاتم پرداخت کرده است.
وی اظهار داشت: 9 صورت وضعیت قرارگاه خاتم الانبیاء در مجموع به مبلغ 25 میلیارد تومان نیز از سوی مشاور در دست رسیدگی است.
سرپرست استانداری کرمان ادامه داد: همچنین مقرر شد تا 15 مرداد ماه سال جاری 40 میلیارد ریال به پیمانکار پروژه ها که قرارگاه خاتم الانبیاء است پرداخت شود تا نسبت به خرید کالاهای مورد نیاز اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه اتمام و بهره برداری از پروژه های شهری یکی از درخواست های مهم مردم است تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه ها باید در اسرع وقت به اتمام برسد.
فدائی بر تکمیل پل سیدی تا هشتم شهریور ماه تاکید کرد و گفت: تیرهای برق موجود در مسیر اجرای این پروژه تا 25 مردادماه جا به جا خواهد شد.
سرپرست استانداری کرمان گفت: بدیهی است اگر تخلفی در راستای انجام و اجرای پیمان با پیمانکاری انجام شده باید از سوی نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار گیرد و اگر پیمانکاری امکان ادامه پروژه ها را ندارد خاتمه پیمان داده و پیمانکار جدیدی انتخاب شود.
وی عنوان کرد: گاهی در سیستم کاری دولتی احساس می شود صاحب پروژه ها که باید آنها را پیگیری و دنبال کند، مشخص نیستند و این موضوع موجب طولانی شدن روند اجرای پروژه ها می شود.
سید مهران عالم زاده، شهردار کرمان نیز گفت: صورت وضعیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مطرح شده در شهرداری کرمان حدود 270 میلیارد تومان است که بر اساس اسناد مالی موجود در شهرداری، 167 میلیارد تومان در قالب زمین و پول به این قرارگاه پرداخت شده است.
پروژه های تقاطع های غیرهمسطح کرمان از جمله آزادی حدود 90 درصد، امیرکبیر 30 درصد، ابوذر 57 درصد، راه آهن 52 درصد و خلبان نیز 25 درصد پیشرفت دارد.
در این جلسه مقرر شد اجرای پروژه میدان آزادی در اولویت اجرای پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء قرار گیرد و این پروژه تا سه ماه آینده به بهره برداری برسد.
فدائی در ادامه بازدید از صفه عزاخانه و طرح توسعه آن بازدید کرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.