به گزارش ایرنا، یدالله موحد شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه ارمغان آزادی به منظور آزادسازی تعداد 200 نفر نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان های استان کرمان به همراه تجلیل از خیران ستاد دیه افزود: در نشستی با حضور استاندار سابق کرمان (رزم حسینی )همکاری 30 شرکت بزرگ اقتصادی برای کمک به آزادی مددجویان جرایم غیرعمد جذب شد که در این راستا حدود هفت میلیارد تومان به این کار خیر اختصاص یافت.
وی با اشاره به اینکه با این اقدام بزرگ زمینه آزادی 200 زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد ، افزود: در حال حاضر زندانی جرایم غیرعمد واجد شرایط ستاد دیه در استان کرمان وجود ندارد.
موحد بیان کرد: نیکوکاران، خیران و افراد نوعدوست که همواره دل در گرو همنوعان خود دارند و تلاش می کنند که گره ای از مشکلات گرفتاران بگشایند تعداد پرشماری در کشور و استان کرمان دارند.
وی با اشاره به اینکه به همت خیران استان کرمان در سال جاری اتفاقات بسیار ارزشمندی رخ داده ، تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون 69 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد واجد شرایط از بند زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده خود برگشته اند.
موحد اظهارداشت: برای آزادی این افراد 10 میلیارد و 188 میلیون و 76 هزار ریال کمک شده است که 54 نفر از محل کمک های مردمی و خیران، سه نفر با استفاده از کمک های ویژه ستاد دیه کشور، چهار نفر با استفاده از اعتبارات قرض الحسنه بانک ها، 2نفر از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت های بدنی و 6نفر بدون پرداخت هرگونه وجهی از زندان آزاد شده اند.
وی با اشاره به اینکه در این آئین نیز 200 مددجوی جرایم غیرعمد از زندان های استان کرمان آزاد می شوند، عنوان کرد: 22 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان امسال در استان کرمان برگزار شده که در مجموع خیران بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تعهد داشته اند.
این جشن در سالن برق منطقه ای استان کرمان برگزار شد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.