یدالله موحد در دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار سابق کرمان و دیگر اعضای این ستاد ، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک الگوی حکومت جدیدی در کشور ما مستقر شد که ماهیت نظام، استکبارستیزی و مقابله با ظلم و زورگویی در کل دنیاست.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان و استکبارجهانی این ماهیت و نظام را بر نمی تابد و همواره در جبهه های مختلف با جمهوری اسلامی ایران در ستیز بوده، تصریح کرد: اکنون نیز این دشمنی ادامه دارد و امروز استکبار با تمام قوا جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته است.

موحد تصریح کرد: شیوه مقاومت در این مبارزه و جبهه الگویی است که مقام معظم رهبری تعریف کردند که همان اقتصاد مقاومتی است و راهکاری ماندگار در جبهه اقتصادی است و اگر عمل نشود خیلی کار بر مردم سخت خواهد شد.

وی بیان کرد: افراد لایقی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور و بخصوص در استان کرمان تلاش کرده اند که رزم حسینی استاندار سابق کرمان از جمله آنها هستند و ایده های جدیدی در اقتصاد مقاومتی داشتند و ایده های ایشان در سطح ملی مطرح شد که امیدواریم برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان توسط استاندار بعدی کرمان پیگیری شده و ادامه یابد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه گفت: راه اندازی جنگ روانی و نرم از دیگر کارهای دشمن است و شایعه پراکنی یکی از تاکتیک های آنهاست که اذهان مردم را درگیر دروغ های بزرگ می کنند که اتفاقا این شایعات متوجه افراد خدوم کشور است و استان کرمان نیز طی دو هفته گذشته درگیر دروغ های بزرگ و شایعات بی پایه و اساس شده است.

وی افزود: باید در عرصه جنگ نرم نیز هوشمندانه و با بصیرت به مقابله بپردازیم و در این راستا تکلیف رسانه ها سنگین است و باید این شایعات را خنثی و اذهان مردم را روشن کرده و تلاش دشمن را خنثی تا موجب تزلزل در اعتماد عمومی نشود.

موحد در ادامه درباره مشکلات معین های اقتصادی استان کرمان در روند اداری گفت: دغدغه های معین های اقتصادی این استان را پیگیری و برای رفع مشکلات آنان تلاش خواهیم کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 973175
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.