محسن میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا زمانی که این قوانین متناسب با زمان مورد بازنگری قرار نگیرند ، چالش های موجود در بازار و عرضه کالای قاچاق نیز برطرف نخواهد شد.
** تشکیل 27 پرونده عرضه کالای قاچاق در کرمان
میرزایی همچنین گفت :طی چندماهه سال جاری، 27 پرونده در زمینه عرضه کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 500میلیون ریال در این سازمان تشکیل شده است .
وی با اشاره به اینکه بمنظور شناسایی متخلفان و جلوگیری از هر گونه کم فروشی بازدیدهای تیم نظارتی این سازمان روز به روز افزایش یافته اظهار داشت: طوری که فروردین ماه سال جاری یکهزار و 853 مورد بازرسی، اردیبهشت ماه 2 هزار و 175 مورد، خرداد سه هزار و 402 و در تیرماه سه هزار و 533 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی انجام گرفته است.
به گفته میرزایی اینک حدود 25 هزار واحد صنفی در شهرستان کرمان وجود دارد گفت: نظارت و رصد این واحدها با 74 بازرس انجام می گیرد.
وی با اعلام شماره تلفن 124 که روزانه آماده دریافت شکایات مردمی در زمینه تخلفات واحدهای صنفی، کنترل و نظارت بر بازار است تصریح کرد: همچنین در این مدت تعداد گزارشات و شکایات کتبی و حضوری مردم از طریق سامانه 124، به تعداد یکهزار و 174 مورد بوده است.
میرزایی افزود: برای جلوگیری از گرانفروشی، تمامی واحدهای صنفی استان کرمان موظفند برای فروش اجناس با قیمت بیش از 10 هزار تومان فاکتور صادر کنند.
وی گفت : 200 انبار سردخانه موجود در استان کرمان هر ماه به طور اتفاقی بازرسی می شوند و در صورت کشف کالاهای مشمول عرضه در این انبارها، مشمول احتکار و با آنها برخورد می شود.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.