محمود مهنی شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به نصب بنری در زمینه ممنوعیت ورود مردم غیربومی به روستای قنات سامان اشاره کرد و افزود: پیگیر شناسایی افرادی که این بنر را نصب کرده اند، هستیم .
وی اظهار داشت: مردم و گردشگران می توانند از روستای خوش آب و هوای قنات سامان در بخش ساردوئیه جیرفت بدون هیچ محدودیتی بازدید کنند.
مهنی بیان کرد: بخش خوش آب و هوای ساردوئیه جیرفت همواره آماده استقبال گردشگران است و در این زمینه تمهیدات لازم برای استقرار میهمانان در هتل، مهمانسراها و پارک ها فراهم شده است.
بخشدار ساردوئیه به فعالیت های دولت تدبیر و امید در زمینه صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: 12 خانه بوم گردی در بخش ساردوئیه راه اندازی شده است و از متقاضیان در این بخش با ارایه تسهیلات بانکی حمایت می شود.
وی تصریح کرد: روستای قنات سامان دارای 60 خانوار است و این روستا هم مرز با شهر درب بهشت است که اماده پذیرایی از گردشگران است.
بخش ساردوئیه از مناطق خوش آب و هوای شهرستان جیرفت است، شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.