امین باقری امروز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از محرومیت هایی که مردم ریگان همواره با آن دست و پنجه نرم می کردند تکمیل نشدن بیمارستان بود که معین اقتصاد مقاومتی جهت تکمیل آن مبلغ 40میلیارد ریال هزینه کرده است.
وی اضافه کرد: بیمارستان 32تختخوابی شهرستان ریگان با 90درصد پیشرفت فیزیکی و زیر بنای 30هزار متر مربع در شهرستان در حال ساخت می باشد ، که سرعت بخشی در روند کار و افتتاح آن می تواند پاسخی مناسب به این مطالبه و خواسته مردمی باشد.
باقری اظهار داشت : با توجه به اینکه منطقه کانون بحران ریزگردها در کشور قلمداد می شود، آسفالت معابر شهر ریگان که 70درصد ان خاکی است نیز در اولویت های کاری ما قرار گرفته و با همت و کمک 20میلیارد ریالی معین اقتصاد مقاومتی 60هزار متر مربع اسفالت انجام گرفته و این در حالیست که هنوز 300هزار متر مربع اسفالت در معابر شهر ریگان نیاز است .
فرماندار ریگان از ساخت 2واحد آموزشی توسط معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان خبر داد و بیان داشت :برای ساخت این مدارس 15میلیارد ریال هزینه شده است .
باقری تصریح کرد :معین اقتصاد مقاومتی نیز در زمینه اشتغال های خرد خانگی نیز برنامه هایی در دستور کار دارد که به زودی در شهرستان عملیاتی خواهد شد .
وی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک معین اقتصاد مقاومتی نسبت به احداث کارخانه لاستیک در این شهرستان بمنظور اشتغال افراد جویای کار برنامه ریزی داشته باشد.
معین اقتصاد مقاومتی شهرستان ریگان را ارگ جدید بم بر عهده دارد.
شهرستان ریگان تا مرکز استان 285کیلومتر فاصله دارد .
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.