به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر شامگاه سه شنبه در پایان سفر یکروزه خود به جنوب استان کرمان،در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تا پایان سال جاری 600 طرح بزرگ ورزشی در کشور به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: به برکت جمهوری اسلامی ایران اماکن ورزشی زیادی در کشور و استان کرمان در حال احداث و یا به بهره برداری رسیده است و به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی از هفته دولت تا دهه فجر هر هفته یک یا 2 طرح بزرگ ورزشی در کشور اجرایی می شود.
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: مدیریت توزیع منابع تاکنون به خوبی عمل نکرده و در طرح های مختلفی تقسیم و این کار موجب شده طرح های نیمه کاره همچنان وجود داشته باشد.
وی بیان کرد: با مدیریت منابع و خرد نکردن اعتبارات طرح های مختلف، در هر سال طرح ها را به پایان می رسانیم تا زمینه استفاده مردم از سرمایه گذاری نظام فراهم شود.
سلطانی فر به مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 روسیه اشاره کرد و گفت: نتایج موفقیت آمیز تیم ملی در این مسابقات نتیجه همدلی و همکاری تمام دست اندرکاران بود.
وزیر ورزش و جوانان بازی های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا و المپیک جوانان آرژانتین را ازجمله رویدادهای مهم بین المللی ورزشی امسال برشمرد.
وی ضمن تبریک کسب موفقیت های اخیر رشته کشتی اظهار داشت: ایران از کشورهایی است که قلب کشتی در آن می تپد و سرمایه خوبی در این رشته در کشور و استان کرمان وجود دارد.
وزیر ورزش به بازدیدهای امروز خود از منطقه جنوب کرمان اشاره و تصریح کرد: شرایط ورزشی استان کرمان به گونه ای است که باید تلاش برای تامین امکانات انجام شود.
سلطانی فر از بهره برداری پیست دوچرخه سواری کرمان در هفته دولت خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح استان کرمان به قطب مهم دوچرخه سواری کشور تبدیل می شود.
وزیر ورزش و جوانان که به دعوت نمایندگان جنوب کرمان امروز (سه شنبه) وارد جیرفت شد و در سفری یکروزه بطور فشرده از تمام شهرستان جنوبی این استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات ورزشی این مناطق قرار گرفت.
جنوب کرمان با جمعیت یک میلیون نفر از هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان یک سوم استان کرمان را تشکیل می دهد.
در جنوب کرمان 80هیات ورزشی با حضور 400هزار جوان علاقمند به امر ورزش فعالیت دارند.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.