به گزارش ایرنا، سرهنگ یوسف نجفی روز یکشنبه در کمیسیون ایمنی راههای استان کرمان افزود: برای افزایش پاسگاه ها نیاز به تامین ساختار نیروی انسانی است و اگر کمبود نیرویی رفع شود آمادگی ایجاد پاسگاه های پلیس راه وجود دارد.
وی ادامه داد: درخواست راه اندازی پاسگاه شهرستان ارزوئیه به عنوان اولویت نخست پلیس راه استان کرمان از سه سال قبل مطرح شده اما در این زمینه فقط قول مساعد داده شده است.
فرمانده پلیس راه استان کرمان بیان کرد: با توجه به اینکه در کوتاه مدت امکان افزایش پاسگاه ها وجود ندارد، می توان، توان عملیاتی پاسگاه های پلیس راه موجود را تقویت کرد.
وی با اشاره به اینکه به ازای هر 150 کیلومتر راه یک تیم گشتی در جاده های استان کرمان وجود دارد گفت: در روزهای اخیر از 11 فقره تصادف فوتی در شمال این استان و 11 فقره واژگونی اتفاق افتاده است.
سرهنگ نجفی با تاکید بر ایجاد موج رسانه ای برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در زمینه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیان کرد: اقدامات کوتاه مدت و افزایش کنترل پلیس در سال جاری انجام شده است.
وی تاکید کرد: شتاب حوادث و افزایش سفرها سرعت بیشتری نسبت به سرعت اقدامات پیشگیرانه از بروز حوادث دارد و سرعت این اقدامات باید توسعه یابد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.