به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در محل مصلی امام علی (ع) با اشاره به اصول انسجام دشمن شکن افزود: امروز باید با وحدت تمام آحاد جامعه، معیشت پایه و مشکلات مردم جدی گرفته و رفع شود.
وی اظهار داشت: امروز زمان پرداختن به دعواهای سیاسی داخلی نیست بلکه تمام ارکان کشور باید در کنار یکدیگر قرار گیرند و اتحاد داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: مسئولان باید مراقبت کنند و مطالبات مردم را جدی بگیرند تا گسل ها و مشکلات کوچک کشور، بزرگ نشوند.
وی افزود: مسئولان کشور باید ضمن برخورد صمیمانه، واقعیت ها را به مردم بگویند و اقدامات انجام شده را در جامعه انعکاس دهند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ابراز کرد: مردم بعنوان سرمایه های ملی همواره راهگشای مشکلات کشور بودند و در تمام صحنه ها از این نظام و اسلام دفاع کردند لذا باید از این سرمایه نگهداری شود.
وی با بیان ایکه بحرانی در کشور وجود ندارد گفت: مشکلات موجود قابل حل هستند و لازمه رفع این مشکلات، داشتن وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه است.
امام جمعه کرمان از مواضع رئیس جمهوری در سفر اخیر به کشورهای سوئیس و اتریش تقدیر کرد و افزود: تمام مردم باید از این مواضع تحت توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری دفاع کنند.
وی تصریح کرد: باید مردان و جوانان متخصص را وارد صحنه کرد تا مشکلات کشور رفع شود.
**فشارهای اقتصادی، روانی و عملی علیه کشور آغاز شده است
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: اکنون فشارهای اقتصادی، روانی و عملی علیه ایران آغاز شده و دشمنان کشور زمانی که از راه نظامی ناامید شدند توان خود را در زمینه عملی، روانی و اقتصادی معطوف کردند.
وی افزود: باید با سربلندی از مشکلات و نقشه های طراحی شده دشمن علیه جمهوری اسلامی به نفع انقلاب بهره ببریم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: همچنین مردم باید پرداخت مالیات ها را جدی بگیرند زیرا به رفع مشکلات اقتصادی کشور کمک می کند.
**فعالیت تبلیغاتی شیطان صفتان ظلم را جایگزین عدل می کند
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شیطان صفتان در عملیات ها و ایجاد هجمه وسیع تبلیغاتی تمام تلاش خود را برای جایگزینی ظلم و باطل به جای عدل می کنند و می خواهند با تمامی توان باطل را پایدار کنند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: برنامه های سمعی بصری مسموم، فکر و ذهن انسان را دچار وسوسه می کند لذا فیلم ها و موسیقی، مطبوعات و کتاب های منحرف کننده بخشی از عملیات تبلیغاتی شیطان صفتان است.
وی اظهار داشت: سند 2030، لشکر کشی به عراق و افغانستان برای ممانعت از استقلال این کشورها، بورسیه کردن، ترویج روابط نامشروع و طرح وعده های دروغین بخشی از نقشه های شیطان صفتان است.
**دشمنان در پی تضعیف اسلام هستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: رضاخان با روحانیت و حجاب برخورد کرد امروز نیز در راستای طرح رضاخانی دشمنان در پی برداشتن حجاب و تضعیف اسلام در کشور هستند.
وی همچنین ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) افزود: از جمله مناسبت های این هفته روز عفاف و حجاب و سالگرد جریان سیاه تاریخی قتل عام صدها نفر از مردم مشهد بود که در مسجد گوهرشاد برای دفاع از حجاب قیام کردند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: در اسناد تاریخی موجود است عوامل و اربابان خارجی موجب این قتل عام و برداشتن حجاب توسط رضا خان شده بودند.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.