به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی در دیدار با شورای اجرایی انجمن های علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: با استفاده از حضور نخبگان دانشگاهی می توان بسیاری از مشکلات موجود در مسیر توسعه را از میان برداشت.
وی حضور در جمع دانشجویان و دانشگاهیان را نشاط آور دانست و ادامه داد: دانشگاهیان و دانشجویان خلاق و پرتلاش در حقیقت صاحبان علم، فکر و ایده هستند که با استفاده از نظرات آنها می توان مشکلات بزرگی را برطرف کرد.
سرپرست استانداری کرمان گفت: ایجاد ارتباط هرچه بیشتر بین دانشگاهیان، جامعه و صنعت توسعه بهتر استان را محقق می کند و دانشگاه شهید باهنر کرمان می تواند در این حوزه پیشگام باشد.
وی بر بهره گیری از دانشگاه های سایر نقاط دنیا به منظور ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشگاه تاکید کرد و ادامه داد: نخبگان دانشگاهی می توانند در بطن جامعه و در بین مردم نیز مسائل را مطرح کنند و بی شک این حضور و اطلاع رسانی با استقبال و همراهی گسترده مردم نیز همراه خواهد شد.
وی تاکید کرد: ایجاد ارتباطات بین المللی بین دانشگاه ها امری ضروری است و تاکنون نیز در این راستا اقداماتی انجام شده اما این اقدامات باید به شکلی گسترده تر دنبال شود.
وی خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد که از طرح های پژوهشی، پایان نامه ها و ایده های جدید برای رفع مشکلات جامعه استقبال کرده و این اقدامات را مورد حمایت قرار دهیم.
سرپرست استانداری کرمان در ادامه با رئیس و اساتید دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان نیز دیدار و بر توسعه ارتباط مراکز علمی و دانشگاهی با جامعه تاکید کرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.