به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز سه شنبه در دیدار با اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: تلاش تمام دستگاه های اجرایی بر ایجاد بازارهای داخلی و خارجی برای محصولات تولیدی در کشور است زیرا با چرخش چرخ های تولید، بیکاری رفع شده و از تبعات بعدی آن نیز پیشگیری می شود.
وی اظهار داشت: برای توسعه تولید و اشتغال در جامعه نباید اجازه داد هر کالایی وارد کشور شود از این رو نقش گمرکات بسیار مهم است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: اگر هر کشوری مرزهای خود را برای ورود کالاهای مختلف باز بگذارد و اجازه ورود هر کالایی را بدهد، راه های تولید بسته شده، زیرساخت های تولید از بین رفته و موجب می شود در برخی کشورها تولید تعطیل و به مرور زمان، کالاهای بی کیفیت جای خود را به کالاهای با کیفیت داده و بازار این کشورها از این کالاها پر شود.
وی گفت: اگر مبارزه با قاچاق کالا و ارز جدی گرفته نشود، تمام زیرساخت های تولید دچار مشکل خواهد شد و در پی آن، ایجاد شغل و تحقق امنیت شغلی نیز دچار مشکلات جدی می شود.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نفع عامه مردم است زیرا موجب توسعه اشتغال و درآمد در جامعه می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: دولت ها در اجرای وظایف ذاتی خود نباید اجازه دهند کالا از مبادی غیررسمی وارد کشور شود و باید با افرادی که اقدام به قاچاق مواد مخدر می کنند، مبارزه جدی شود.
وی ادامه داد: ماموریت تمام مسئولان خدمت به مردم، تولید، توسعه اشتغال و جلوگیری از رکود بازار است.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.