به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی مجمع نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در پیام حسین امیری خامکانی آمده است، دهم‌ تیرماه 'روز صنعت و معدن' مهلتی است که باید در سایه آن ضمن توجه به نیازها و ضرورت‌ های این بخش از اقتصاد کشور، به تقویت آن اهتمام ورزید.
این پیام می افزاید، تردیدی نیست که تکیه بر توانمندی های صنعتی و معدنی و زبدگی و پختگی نیروی انسانی از اساسی ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب می شود.
در ادامه آمده است، بخصوص در این ایام که کشور از طرف دشمنان ملت ایران با جنگی اقتصادی تحمیلی تهدید می شود و پس از فراخوان رئیس جمهوری محترم و تاکید مقام معظم رهبری یک اجماع ملی در بین ملت و گروه ها و احزاب سیاسی شکل گرفته قطعا ملت ایران یکپارچه سربازان اقتصادی کشور را حمایت می نمایند و دست و بازوی کارگران، مهندسین و کارمندان را در خط مقدم جبهه اقتصادی می بوسیم.
این پیام می افزاید، اینجانب برخود واجب و لازم دانسته تا این روز بزرگ را به صنعتگران، مهندسان صنعتی و معدنی و نیز کارگران زحمتکش و غیرتمند صنایع و معادن کشور بویژه استان ‌کرمان تبریک عرض نموده و به همه آنها خسته نباشید بگویم، آرزوی موفقیت و سربلندی روز افزون ‌را برای شما عزیزان دارم.
3029/9767
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.