به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، ضمن تقدیر از مدیرکل سابق این نهاد به دلیل انجام شایسته وظایف در این پست افزود: باید تفکری دلسوز، عادل و مومن بر جریان آموزش و پرورش حاکم شود.
وی با اشاره به اینکه افرادی که از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و بعد از این مسئولیت آموزش و پرورش را به دست گرفته اند مورد خطاب من هستند تاکید کرد: باید فضای تعلیم و تربیت را به دست افراد شایسته و اخلاق مدار در تمام ادوار بدهیم و خطاب من فراتر از این جمع است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: آموزش و پرورش باید مهد انسان های شایسته باشد و با تغییر دولت ها تغییر نکند.
وی افزود: نیاز به اندیشه های شایسته در امر تعلیم همواره مورد توجه است لذا باید در سند آموزش و پرورش آنچه را که خدا خواسته در دستور کار قرار داد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: باید بستر رشد در آموزش و پرورش را فراهم کنیم و افرادی که مسئولیت می گیرند در درگاه خدا پاسخگو هستند.
وی علم را وجه تمایز و تفکر آدمی دانست و گفت: علم معیاری قرآنی برای برتری انسانها در پیشگاه خداوند است.
امام جمعه کرمان اظهار داشت: علم ظرفیتی خدادادی در اختیار بشر است تا بشر تعلیم و تعلم را در دستور کار خود قرار دهد که پایه آن آموزش و پرورش است.
وی تصریح کرد: باید اعمال شایسته انجام شود و ابزارهای لازم در اختیار تعلیم و تعلم قرار گیرد لذا دولت ها باید در این راستا تجهیزات مورد نیاز سیستم آموزش و پرورش را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: امروز همه ما در بخش اقتصاد در برابر دشمن خارجی کنار هم کمک می کنیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد لذا این همدلی و همراهی در آموزش و پرورش باید ضریب بالاتری داشته باشد تا این نهاد به یک جریان پاک، زلال و شفاف تبدیل شود.
مسئولان استان کرمان از جمله سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، فرماندار، مسئولان انتظامی، امنیتی و قضایی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید آموزش و پرورش استان کرمان حضور داشتند.
در این آیین از خدمات محمد محسن بیگی تقدیر و احمد اسکندری نسب به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش کرمان معرفی شد.
آموزش و پرورش استان کرمان 2 ماه گذشته به سرپرستی دعاگویی اداره شد.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.