علی عسکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه سه شنبه اتفاق افتاد لذا بلافاصله 2 تیم امداد و نجات این سازمان در محل حادثه حضور یافته و جوان حادثه دیده را که به شدت مصدوم شده بود از چاه خارج کردند.
وی اظهار داشت: تیم های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در ساعت 18 عصر روز چهارشنبه از این حادثه مطلع شدند.
**یک خودرو درون گودبرداری ساختمان سقوط کرد
وی گفت: آتش نشانان طی تماس تلفنی ساعت 14 و 38 دقیقه امروز با سامانه 125 این سازمان از سقوط یک دستگاه خودرو پژو 405 به داخل گودبرداری پروژه ساختمانی واقع در شهرک خواجوی کرمانی مطلع شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: بلافاصله 2 تیم تخصصی امداد و نجات از 2 ایستگاه آتش نشانی به محل این حادثه اعزام شدند.
وی عنوان کرد: با توجه به محبوس شدن سرنشین خودروی سقوط کرده به داخل گودبرداری ساختمان، مصدوم محبوس در خودرو توسط آتش نشان نجات یافت و با اقدامات تخصصی این مصدوم از محوطه گود برداری خارج شد.
وی گفت: این مصدوم به علت شدت جراحات و مصدومیت شدید به بیمارستان منتقل شد.
عسکری همچنین از کارفرمایان و مجریان پروژه های ساختمانی خواست نکات ایمنی مربوط به محوطه کارگاه های ساختمانی را رعایت کنند و اقدامات لازم تامین ایمنی گودبرداری برای حفاظت از عابران و شهروندان انجام شود.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان دارای 10 ایستگاه در این شهر است که وظیفه امداد و نجات و اطفای حریق را برعهده دارند.
7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.