محمد باژیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون بیش از 40 سال از عمر هندبال استان کرمان می گذرد و در این سالها این ورزش کرمان در مقاطع مختلف در کشور مطرح بوده است.
وی با بیان اینکه در سال های گذشته هندبال بانوان فعال نبود اما با تلاش بانوان این رشته اینک در کرمان فعال است تصریح کرد: هندبال بانوان کرمان در مسابقات منطقه ای جایگاه های خوبی را کسب کرده و امیدواریم بتوانیم به هندبال استان بویژه بخش بانوان کمک کنیم تا جایگاه بهتری را کسب کند.
رئیس هیات هندبال استان کرمان با اشاره به اینکه تیم هندبال بانوان استان 2 سال قبل به لیگ برتر کشور راه پیدا کرد گفت: پس از حضور این تیم در لیگ برتر، به دلیل بضاعت مالی کمی که داشتیم و علیرغم اینکه بیش از 70 میلیون تومان هزینه کردیم اما نتوانستیم تیم را در لیگ برتر کشور حفظ کنیم.
باژیان افزود: هندبال آقایان نیز به دلیل تلاش های دوستداران این رشته فعال است و توانسته ایم در بین استان ها جایگاه خوبی داشته باشیم.
وی افزود: هندبال در سطح استان کرمان تنها ورزش گروهی است که در سطح اول کشور یعنی لیگ برتر فعالیت دارد و این حضور به دلیل تلاش های دلسوزان ورزش همچون باشگاه مس کرمان است که حامی تیم هندبال کرمان است.
وی با بیان اینکه در هندبال آقایان کرمان در طول تاریخ هندبال در لیگ برتر کشور بوده و همیشه حرف برای گفتن داشته ایم خاطرنشان کرد: در گذشته وضعیت خوبی در هندبال داشتیم و حتی در مسابقات کارگری توانستیم مقام هایی را به دست بیاوریم.
باژیان تصریح کرد: تیم هندبال کرمان در لیگ برتر علیرغم کمبود اعتباری که وجود دارد در بیشتتر مواقع توانسته رتبه های اول تا چهارم را به دست آورد.
3029/9767
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.