به گزارش ایرنا، محمد جواد فدایی عصر دوشنبه در آیین افتتاح ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی در استان کرمان افزود: بدلیل تناقض های موجود در قوانین امکان استفاده از این اعتبار وجود ندارد، لذا این نقیصه در حوزه معادن باید رفع شود.
وی با تاکید بر اینکه استان کرمان بدرستی به عنوان بهشت معادن ایران نامگذاری شده است، گفت: در این استان، اکنون در بهشتی هستیم که به دلیل تناقض های موجود در قوانین نمی توانیم از نعمت های آن به خوبی استفاده کنیم.
وی اظهار امیدواری کردکه با برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی  معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی،و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی در استان کرمان، زمینه استفاده از تکنولوژی های جدید، حل مسائل معادن و ایجاد ارتباطات خارجی بهتر، فراهم شود.
سرپرست استانداری کرمان بر ارزیابی نقاط قوت و ضعف نمایشگاه های قبلی نیز تاکید کرد و ادامه داد: استان کرمان در بسیاری از شاخص های معدنی کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
وی اظهار داشت: باید از این بهشت برای توسعه و حل مشکلات استان به ویژه رفع مشکلات اشتغال و رفع بیکاری استفاده کرد.
وی با تاکید بر اینکه استان کرمان امکان خوب معدنی دارد، افزود: یکسری ظرفیت های قانونی برای توسعه فعالیت های معدنی پیش بینی شده که در برخی بخش ها دچار اشکالاتی هستند که باید برای رفع آنها اقدام شود.
استان کرمان بدلیل معادن و مواد معدنی متفاوت و بسیاری که در دل خود جای داده به عنوان بهشت معادن ایران نامگذاری شده است.
بسیاری از بودجه و اعتبارات وارداتی به کشور از محل معادن این استان تامین می شود.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.