به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز شنبه در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با مردم روستای گروک افزود: سال گذشته در زمان بروز زمین لرزه های متعدد، مشکلات مربوط به ارتباطات از مشکلات اساسی بود که در ستاد بحران مورد بررسی قرار گرفتند و استاندار کرمان در این زمینه پیگیری های زیادی داشتند.
وی خاطرنشان کرد: وزیر ارتباطات در نشست شورای اداری استان کرمان قول هایی داده و برنامه زمان بندی تعیین شد و امروز خبرهای خوبی برای استان کرمان و منطقه کوهساران داشتند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایجاد 88 دکل فرستنده در روز جاری با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: در حوزه تلفن ثابت روستایی نیز یکهزار و 300روستای فاقد تلفن ثابت از این ظرفیت بهره مند شدند.
پور ابراهیمی تصریح کرد: 2 هزار و 400 روستا در جنوب استان کرمان فاقد اینترنت بودند که در این حوزه نیز کارهای بسیار خوبی برای دسترسی این افراد به اینترنت انجام شده است.
وی گفت: استفاده از این ظرفیت ها برای ایجاد خلق ثروت در جامعه و در اقتصاد کشور است زیرا امروز در دنیا فرصت های زیادی با استفاده از این امکانات خلق می شود.
وزیر ارتباطات و اطلاعات امروز (شنبه ) در سفری یکروزه و فشرده به برخی از شهرای استان کرمان سفر کرد و با حضور ایشان اقدام طرحهای مختلف ارتباطی و زیربنایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
/7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.