به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز شنبه پس از افتتاح پروژه های ارتباطی استان کرمان در جمع مردم روستای گروک افزود: برای 262 روستای فاقد هر گونه ارتباطات و 700 کیلومتر جاده فاقد شبکه با 90 میلیارد تومان اعتبار، توسعه خدمات ارتباطی انجام شده است.
وی اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 400 روستا در استان کرمان فاقد دسترسی به اپراتور اول بودند و امروز این روستاها به اپراتور دوم نیز دسترسی دارند.
به گفته آذری جهرمی در جنوب استان کرمان نیز روستاهای فاقد دسترسی به اینترنت وجود داشت و امروز کارهای بسیار خوبی در این زمینه در این مناطق انجام شده است.
وی بر حل مشکل اینترنت در روستای گروک نیز اشاره و بیان کرد: در استان کرمان نیازمند توسعه بیشتر در حوزه زیرساخت ها هستیم تا به نقطه مطلوب دست یابیم.
آذری جهرمی از مدیران استان کرمان به ویژه استاندار سابق این استان نیز تقدیر کرد و ادامه داد: ارتباطات امروز یک مزیت نیست بلکه حق مردم است و ما امیدواریم با کارهای خود بتوانیم این مزیت را مطلوب تر کنیم.
وی یادآور شد: با وقوع زمین لرزه در حوزه ارتباطات مشکلاتی بروز کرد زیرا حجم نیازمندی مردم به ارتباطات در زمان بحران بیش از مواقع عادی است.
وی بیان کرد: هفت ماه شرایط ارتباطات استان در زمان بحران برای من باعث شرمندگی شد و چاره ای جز عذرخواهی نداشتیم و عذرخواهی کردیم و به مردم گفتم که 6 ماه دیگر گزارش خواهیم داد و امروز آمده ایم که به مردم گزارش داده و مشکلات موجود در مسیر توسعه زیرساخت های ارتباطی را برطرف کنیم.
آذری جهرمی وزیر ارتباطات امروز (شنبه ) در یک سفری یکروزه و فشرده بمنظور افتتاح طرحهای مخابراتی و ارتباطی راهی استان کرمان شد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.