به گزارش ایرنا، جعفر رودری روز شنبه در سومین نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان در سال 97 افزود: از مجموع اعتبارات سال جاری که مبلغ یکهزار و 400میلیارد تومان است، 628.4 میلیارد تومان معادل 44.5 درصد اختصاص یافته که این میزان تخصیص تا تیرماه ، اقدامی بی سابقه است.
وی ادامه داد: در سال گذشته 793.5 میلیارد تومان به استان کرمان اختصاص یافته که 426 میلیارد تومان به شکل اقساط خزانه دو ساله بوده است و تاکنون 55 درصد این اعتبارات جذب شده و 45 درصد باقی مانده است.
وی با بیان اینکه تا 15 تیرماه کل اعتبار اختصاص یافته جذب خواهد شد، گفت: حدود 30 میلیارد تومان نیز اسناد سه ساله داشته ایم که 28.5 میلیارد تومان آن باقی مانده است و باید جذب شود.
رودری به ظرفیت های سال 97 نیز اشاره و بیان کرد: دو سوم اعتبارات کشور در حوزه عمرانی به شکل ملی مدیریت می شود و انتظار است که پیگیری شود تا سهم استان از ردیف های متمرکز محقق شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان افزود: در سال جاری هزار میلیارد تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای مباحث آب به وزارت نیرو پرداخت شده و استان کرمان باید پیگیری های لازم برای جذب این اعتبارات را داشته باشد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.