به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز چهارشنبه پس از بازدید از روند بازسازی واحدهای خسارت دیده در شهرستان کوهبنان در نشست ستاد بازسازی شهرستان کوهبنان و شورای هماهنگی بانک های استان افزود: بازسازی کوهبنان باید در اسرع وقت انجام شود.
وی بر تسریع در پرداخت تسهیلات به مردم تاکید کرد و گفت: باید با همدلی تلاش کنیم تا مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن حل شود.
وی ادامه داد: مشکلات مردم و نوسانات دمایی باید همواره مد نظر باشد زیرا سختی هایی را برای مردم ایجاد می کند که حتی یک روز تسریع در انجام امور، اقدامی اثرگذار خواهد بود.
فدائی اظهار داشت: مدیران و بانک ها بسیجی کار کرده اند و لازم است در این برهه از زمان که مردم شهرستان کوهبنان با دشواری هایی روبرو هستند نیز بسیجی و جهادگونه کار کرد و بهانه هایی مانند کمبود نیرو و امکانات قابل قبول نیست.
وی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلی مدارس حتی می توان از همکاری معلمان نیز برای توسعه خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.
سرپرست استانداری کرمان گفت: بانک ها بنا بر این دارند که ضمانت و وثیقه معتبر دریافت کنند و تاکید شده که در این زمینه نهایت همکاری با مردم به منظور تسریع در روند پرداخت ها انجام شود.
فدائی از مردم صبور، شریف و خوب کوهبنان نیز تقدیر کرد و ادامه داد: مردم این شهرستان در زمان وقوع حادثه و هم اکنون نیز با صبر و متانت به دولت کمک کردند تا بتوان مشکلات موجود را رفع کرد و در حقیقت از این آزمون الهی سرافراز بیرون آمدند.
وی با تاکید بر اینکه مشکلات موجود در شهرستان کوهبنان قابل حل است، اظهارداشت: روند اجرایی نیمی از واحدهای در دست احداث کند است و به جز مسائل فنی ساخت وساز، دلیلی برای تعطیلی یا کندی روند اجرا وجود ندارد.
فدائی بر تعیین نوبت عصر بانک ها به منظور تسریع در روند پرداخت تسهیلات از ساعت 16 الی 19 تاکید کرد و ادامه داد: بانک ها نیز باید در پرداخت تسهیلات به روز باشند.
وی بر تعیین برنامه زمان بندی برای اتمام بازسازی واحدهای خسارت دیده در کوهبنان نیز تاکید کرد.
در این نشست مقرر شد بانک صادرات تا 15 تیرماه ابلاغی تسهیلات معیشتی باقی مانده را دریافت کرده و بانک رفاه نیز 1050 تسهیلات تامین شده را پرداخت کند.
شهرستان زلزله زده کوهبنان در 168کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.