در یادداشت این روزنامه آمده است: فوتبال میدان زندگیست، همه چیزش، در فوتبال هر کس باید سر جای خودش باشد، نمی شود امروز صفر بود فردا صد.
باید از زمین خاکی و توپ پلاستیکی آغاز کنی، باید برای موفقیت عرق بریزی تا فیکس باشی وگرنه باید روی نیمکت ذخیره ها بنشینی و به موفقیت دیگران حسرت بخوری.
فوتبال میدان منیت نیست باید سالک باشی و گوش به حرف پیر مربی، در این سبز چهارگوش اتحاد حرف اول را می زند و جوانمردی اصل است.
اگر جوانمرد بودی به همه معرفی ات می کنند و کاپ اخلاقت می دهند و اگر برای موفقیت خودت پای حریف را کشیدی جریمه ات می کنند، اگر به قانون شکنی ادامه دادی اخراج! نقطه پنالتی مرکز قانون مداری و محوطه سیزده قدم دادگاه اجرای احکام است.
در این میدان برای موفقیت باید جنگید و به هدف نزدیک شد، آفساید یعنی مرده خوری و لقمه بی زحمت را داور از دهانت در می آورد.
در این زندگی پر هیجان باید درستکار باشی زیرا بر هر شانه ات فرشته ای محاسب نشسته که خطاهایت را می شمارد و حاکمی که همیشه همراه توست، اگر خطا کنی می بیند و به تناسب جرمت کارت های زرد و قرمز برایت می کشد.
در زندگی باید یک جایی بایستی و گذشته را مرور کنی و اشتباهات را اصلاح کنی.
بین 2 نیمه زمانیست برای درس گرفتن از گذشته و برنامه ریزی برای آینده، از سوت تولد تا سوت پایان باید بدوی و فکر کنی تا یا خودت موفق بشوی یا برای دیگران موقعیت خلق کنی.
فوتبال یعنی تلاش، یعنی تعاون، یعنی جوانمردی، یعنی از خود گذشتگی در بهترین موقعیت ها یعنی ایجاد امید و شعف در دل اهل استادیوم که برایت کف می زنند و هورا می کشند.
فوتبال یعنی زندگی.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.