احمد امینی روش شبانگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی جیرفت ساعت 23 شب گذشته در منطقه پل جنگل آباد با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر درگیر می شوند که در این درگیری استوار فردین سنجری به دلیل اصابت گلوله قاچاقچیان به شهادت می رسد.
وی ادامه داد: در ادامه این درگیری مسلحانه سروان بهزادپور جانشین کلانتری 11 جیرفت نیز زخمی پس از اتمام این عملیات برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شد.
وی تصریح کرد: 500 کیلوگرم تریاک و یک خودروی سواری سمند در این درگیری مسلحانه کشف و ضبط شد و قاچاقچیان مواد مخدر در تاریکی شب متواری شدند و عملیات جستجوی این قاچاقچیان ادامه دارد.
فرماندار جیرفت از مردم خواست به شایعات در فضای مجازی در مورد درگیری مأموران نیروی انتظامی توجه نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند.
وی به حضور اعضای شورای تامین در بیمارستان امام خمینی (ره) برای پیگیری وضعیت سروان بهزاد پور اشاره کرد و گفت: از تمام توان کادر پزشکی بیمارستان برای درمان سروان بهزادپور استفاده خواهد شد.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت نیز گفت: تمام پزشکان مورد نیاز از ساعت 12 شب گذشته در اتاق عمل حاضر شدند.
ابوالقاسم امیرمحمودی افزود: تمام امکانات این بیمارستان برای بهبود شرایط جسمانی سروان بهزادپور آماده است و مردم از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 3029/5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.