دادستان عمومی و انقلاب کرمان از پلمب ۱۰ جایگاه CNG گاز از زمان آغاز به کار کارگروه پیشگیری از سوانح اجتماعی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سالاری با اشاره به عملکرد یک ساله کارگروه پیشگیری از سوانح اجتماعی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: کارگروه پیشگیری از سوانح اجتماعی با هدف نظارت بر اجرای دقیق موازین استاندارد در دادستانی کرمان تشکیل شد. این کارگروه همچنین در راستای پیشگیری از سوانح ناشی از استاندارد نبودن آسانسورها به ویژه در اماکن عمومی چون بیمارستان‌ها، ساختمان‌های پزشکان و ادارات دولتی هم وارد شده است.

دادستان عمومی وانقلاب کرمان افزود: در این راستا بیش از 54 مورد اخطار از سوی دادستانی برای رفع این معایب صادر و در نهایت 39 آسانسور خطرساز در شهر کرمان پلمب شد.

سالاری با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث ناشی از استاندارد نبودن وسایل مستقر در مراکز تفریحی، شهربازی‌ها و استخرها یکی دیگر از اهداف کارگروه پیشگیری از سوانح اجتماعی است، گفت: در این رابطه 10 دستگاه بازی خطرساز در کرمان پلمب شد.

وی افزود: در مجموع در یک سال گذشته هزار و 484 مورد تذکر و اخطار از سوی کارگروه پیشگیری از سوانح اجتماعی دادستانی کرمان به واحدهای تولید و عرضه خطرساز صادر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.